Miksi Nordnet ei enää tarjoa Infront Web Traderia?
1.4.2025 alkaen Infront Web Traderiä ei voi enää käyttää Nordnetin palvelussa. Voit jatkossa käydä kauppaa ja hallita sijoituksiasi verkkopalvelumme, mobiilisovelluksemme tai Infront Active Traderin kautta, mikä antaa sinulle enemmän vaihtoehtoja ja entistä paremmat toiminnallisuudet.
Miksi Infront Web Traderia ei enää tueta?
Olemme päättäneet keskittyä kehittämään omaa alustaamme ja uusia palveluita, joiden uskomme tuovan sinulle enemmän lisäarvoa ja paremman kokemuksen jatkossa.
Vain hyvin pieni osa asiakkaistamme käyttää Infront Web Traderia ja palvelun ylläpito vaatii meiltä resursseja. Jatkossa pystymme keskittymään entistä paremmin Nordnetin oman alustan kehittämiseen.
Pahoittelemme muutoksesta mahdollisesti aiheutuvaa vaivaa, mutta uskomme, että ratkaisumme takaa sinulle paremman käyttökokemuksen jatkossa.
Aiheeseen liittyvät kysymykset
- Mistä löydän salkkuni/tilini arvo-osuustilinumeron?
- Mistä löydän salkkunumeroni?
- Mitä tapahtuu pörssin avaus- ja päätöshuutokaupoissa?
- En saa aamukirjettä tai uutiskirjettä. Missä vika?
- Miten vaihdan salkusta toiseen?
- Miten asetan markkinointikiellon?
- Huomasin virheen tai vanhentunutta tietoa "Tietoa yhtiöstä"-osiossa. Mihin voin ilmoittaa siitä?
- Onko verkkopalveluun saatavilla korkean kontrastin tilaa? (värisokeus, muut näköongelmat)
- Käyttääkö Nordnet digitaalisia postilaatikoita, kuten OmaPostia ja Kivraa?
- Miten tilaan Nordnetin uutiskirjeen?