Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Nokia

Ei tietoja.
2026 Q1 -tulosraportti
63 päivää sitten
0,04 EUR/osake
Viimeisin osinko
1,17%Tuotto/v

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
23.7.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
23.4.
2025 Q4 -tulosraportti
29.1.
2025 Q3 -tulosraportti
23.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
24.7.2025
2025 Q1 -tulosraportti
24.4.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 1 t sitten
    Hitto, onko vaan niin että taustalla kalvaa se, onko suunnanmuutoksesta huolimatta jäämässä rahaa viivan alle. Kaikki alku investoinnit ja hinnoittelu mahdollisuuden riittävyys. Taidetaan olla vakaammalla pohjalla vasta reilu kuukauden päästä tulosjulkistuksen myötä. Micronin tulos oli kuitenkin hurja, mutta jo vakiintunut toimija AI suhteen vs. Noksu. Tsemppiä!
    13 min sitten
    AI kertoo näin Micronin +17 % premarket ei nosta Nokiaa – mutta se vahvistaa yhtä Nokian tärkeintä pitkän aikavälin tarinaa: datakeskusten ja AI‑infran räjähdysmäinen kasvu jatkuu, ja tämä tukee juuri sitä segmenttiä, johon “uusi Nokia” rakentuu: optiset verkot, runkoverkot, datakeskusten väliset DWDM‑yhteydet ja autonomiset verkot. Mutta vaikutus nykyiseen Nokiaan on rajallinen, koska Nokia ei ole Micronin kaltainen AI‑suora hyötyjä.
  • 2 t sitten
    Huomenta. Jälkimarkkinassa nousi aika mukavasti $14,24-14,25. Mitenkähän täällä jatkaa? Onko kukaan lukenut Talouselämän Sari Baldaufin haastattelua. Kertoo jotain Nokiastakin, kehuuko itseään? Kaksi kertaa lähtenyt yhtiöstä. Maksumuurin takana , joten ei enempää tietoa.
    1 t sitten
    Taas kotimaiset jänishousujs yrittävät turhaa, mutta sain mahdollisuutta ostaa pienin erään🥳🤠Cowboys päättää koko Nokian PV ja uskon kova nousu on edessä+++++3% ennen klo 16,30 ja sitten+++++((((:
  • 6 t sitten · Muokattu
    Huomenta, nokia tänään+++++++++++3-5% ainakin klo 16,30 asti ja sitten nautetaan avaruusretkiä jopa 8-10% kun Micron on tehnyt mahtavaa tulosta ja vei koko TCHFIRMOJA uimaan avaruudessa ja myös mä odotan Jenkipankiirista ja analyytikoista makeat korkea arvoa nokialle, ehkä jopa 25USD, ehkä JP MORGAN tai American Bank tai Golden Sachs :sta ja 15e lähestyy mä uskon. Nokiasta mä odotan suuriyllätystä, tapahtuiko tänään vai ensi viikkolla, suurisopimusta Nvidiasta tai MCSFT:sta tai joku muu suuri firmasta! Aasia+++++++USA:n futuuri++++++++ja ei muuta kun nautetaan nokian tuleva hienoa päivän. All the best.
  • 11 t sitten
    12.50€ nyt, nousua👍
  • 12 t sitten
    Micronin tulos ylitti odotukset joten muisti komponenttien menekin perusteella AI hype ei näytä hidastuvan. Ehkä meidän Nokiankin kurssi nyt vähän rauhoittuu… Micronin tulos kasvoi reippaasti – Peittosi analyytikoiden odotukset https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/2c838dcc-0447-446e-9b32-9e90b534477f
    11 t sitten
    Huomenna nousupyräys
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti
63 päivää sitten
0,04 EUR/osake
Viimeisin osinko
1,17%Tuotto/v

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 1 t sitten
    Hitto, onko vaan niin että taustalla kalvaa se, onko suunnanmuutoksesta huolimatta jäämässä rahaa viivan alle. Kaikki alku investoinnit ja hinnoittelu mahdollisuuden riittävyys. Taidetaan olla vakaammalla pohjalla vasta reilu kuukauden päästä tulosjulkistuksen myötä. Micronin tulos oli kuitenkin hurja, mutta jo vakiintunut toimija AI suhteen vs. Noksu. Tsemppiä!
    13 min sitten
    AI kertoo näin Micronin +17 % premarket ei nosta Nokiaa – mutta se vahvistaa yhtä Nokian tärkeintä pitkän aikavälin tarinaa: datakeskusten ja AI‑infran räjähdysmäinen kasvu jatkuu, ja tämä tukee juuri sitä segmenttiä, johon “uusi Nokia” rakentuu: optiset verkot, runkoverkot, datakeskusten väliset DWDM‑yhteydet ja autonomiset verkot. Mutta vaikutus nykyiseen Nokiaan on rajallinen, koska Nokia ei ole Micronin kaltainen AI‑suora hyötyjä.
  • 2 t sitten
    Huomenta. Jälkimarkkinassa nousi aika mukavasti $14,24-14,25. Mitenkähän täällä jatkaa? Onko kukaan lukenut Talouselämän Sari Baldaufin haastattelua. Kertoo jotain Nokiastakin, kehuuko itseään? Kaksi kertaa lähtenyt yhtiöstä. Maksumuurin takana , joten ei enempää tietoa.
    1 t sitten
    Taas kotimaiset jänishousujs yrittävät turhaa, mutta sain mahdollisuutta ostaa pienin erään🥳🤠Cowboys päättää koko Nokian PV ja uskon kova nousu on edessä+++++3% ennen klo 16,30 ja sitten+++++((((:
  • 6 t sitten · Muokattu
    Huomenta, nokia tänään+++++++++++3-5% ainakin klo 16,30 asti ja sitten nautetaan avaruusretkiä jopa 8-10% kun Micron on tehnyt mahtavaa tulosta ja vei koko TCHFIRMOJA uimaan avaruudessa ja myös mä odotan Jenkipankiirista ja analyytikoista makeat korkea arvoa nokialle, ehkä jopa 25USD, ehkä JP MORGAN tai American Bank tai Golden Sachs :sta ja 15e lähestyy mä uskon. Nokiasta mä odotan suuriyllätystä, tapahtuiko tänään vai ensi viikkolla, suurisopimusta Nvidiasta tai MCSFT:sta tai joku muu suuri firmasta! Aasia+++++++USA:n futuuri++++++++ja ei muuta kun nautetaan nokian tuleva hienoa päivän. All the best.
  • 11 t sitten
    12.50€ nyt, nousua👍
  • 12 t sitten
    Micronin tulos ylitti odotukset joten muisti komponenttien menekin perusteella AI hype ei näytä hidastuvan. Ehkä meidän Nokiankin kurssi nyt vähän rauhoittuu… Micronin tulos kasvoi reippaasti – Peittosi analyytikoiden odotukset https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/2c838dcc-0447-446e-9b32-9e90b534477f
    11 t sitten
    Huomenna nousupyräys
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
23.7.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
23.4.
2025 Q4 -tulosraportti
29.1.
2025 Q3 -tulosraportti
23.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
24.7.2025
2025 Q1 -tulosraportti
24.4.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti
63 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
23.7.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
23.4.
2025 Q4 -tulosraportti
29.1.
2025 Q3 -tulosraportti
23.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
24.7.2025
2025 Q1 -tulosraportti
24.4.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

0,04 EUR/osake
Viimeisin osinko
1,17%Tuotto/v

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 1 t sitten
    Hitto, onko vaan niin että taustalla kalvaa se, onko suunnanmuutoksesta huolimatta jäämässä rahaa viivan alle. Kaikki alku investoinnit ja hinnoittelu mahdollisuuden riittävyys. Taidetaan olla vakaammalla pohjalla vasta reilu kuukauden päästä tulosjulkistuksen myötä. Micronin tulos oli kuitenkin hurja, mutta jo vakiintunut toimija AI suhteen vs. Noksu. Tsemppiä!
    13 min sitten
    AI kertoo näin Micronin +17 % premarket ei nosta Nokiaa – mutta se vahvistaa yhtä Nokian tärkeintä pitkän aikavälin tarinaa: datakeskusten ja AI‑infran räjähdysmäinen kasvu jatkuu, ja tämä tukee juuri sitä segmenttiä, johon “uusi Nokia” rakentuu: optiset verkot, runkoverkot, datakeskusten väliset DWDM‑yhteydet ja autonomiset verkot. Mutta vaikutus nykyiseen Nokiaan on rajallinen, koska Nokia ei ole Micronin kaltainen AI‑suora hyötyjä.
  • 2 t sitten
    Huomenta. Jälkimarkkinassa nousi aika mukavasti $14,24-14,25. Mitenkähän täällä jatkaa? Onko kukaan lukenut Talouselämän Sari Baldaufin haastattelua. Kertoo jotain Nokiastakin, kehuuko itseään? Kaksi kertaa lähtenyt yhtiöstä. Maksumuurin takana , joten ei enempää tietoa.
    1 t sitten
    Taas kotimaiset jänishousujs yrittävät turhaa, mutta sain mahdollisuutta ostaa pienin erään🥳🤠Cowboys päättää koko Nokian PV ja uskon kova nousu on edessä+++++3% ennen klo 16,30 ja sitten+++++((((:
  • 6 t sitten · Muokattu
    Huomenta, nokia tänään+++++++++++3-5% ainakin klo 16,30 asti ja sitten nautetaan avaruusretkiä jopa 8-10% kun Micron on tehnyt mahtavaa tulosta ja vei koko TCHFIRMOJA uimaan avaruudessa ja myös mä odotan Jenkipankiirista ja analyytikoista makeat korkea arvoa nokialle, ehkä jopa 25USD, ehkä JP MORGAN tai American Bank tai Golden Sachs :sta ja 15e lähestyy mä uskon. Nokiasta mä odotan suuriyllätystä, tapahtuiko tänään vai ensi viikkolla, suurisopimusta Nvidiasta tai MCSFT:sta tai joku muu suuri firmasta! Aasia+++++++USA:n futuuri++++++++ja ei muuta kun nautetaan nokian tuleva hienoa päivän. All the best.
  • 11 t sitten
    12.50€ nyt, nousua👍
  • 12 t sitten
    Micronin tulos ylitti odotukset joten muisti komponenttien menekin perusteella AI hype ei näytä hidastuvan. Ehkä meidän Nokiankin kurssi nyt vähän rauhoittuu… Micronin tulos kasvoi reippaasti – Peittosi analyytikoiden odotukset https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/2c838dcc-0447-446e-9b32-9e90b534477f
    11 t sitten
    Huomenna nousupyräys
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt