2026 Q1 -tulosraportti
60 päivää sitten
‧54 min
0,04 EUR/osake
Viimeisin osinko
1,19%Tuotto/v
Tarjoustasot
Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 113 | - | - | ||
| 2 238 | - | - | ||
| 6 041 | - | - | ||
| 14 962 | - | - | ||
| 16 982 | - | - |
Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Välittäjätilasto
Ostaneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 17 990 126 | 17 990 126 | 0 | 0 |
Myyneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 17 990 126 | 17 990 126 | 0 | 0 |
Yhtiötapahtumat
Datan lähde: FactSet, Quartr| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
2026 Q2 -tulosraportti 23.7. |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
2026 Q1 -tulosraportti 23.4. | ||
2025 Q4 -tulosraportti 29.1. | ||
2025 Q3 -tulosraportti 23.10.2025 | ||
2025 Q2 -tulosraportti 24.7.2025 | ||
2025 Q1 -tulosraportti 24.4.2025 |
Asiakkaat katsoivat myös
Foorumi
Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
- 2 t sittenSeuraakos kukaan Jenkkipörssin nousua, vai katsooko kaikki Messiä? 😅 Kieltämättä on taas tullut kynsiä syötyä, varsinkin kun lehtiotsikoissa kehoitettiin kotiuttamaan Noksun voitot. Kyllä se niin on, että silloin kannatta aina tankata vähän lisää.
- 6 t sittenMelkein on jo kesäkuu lopussa, mutta Nokialta ei ole tullutkaan positiivista tulosvaroitusta. Toivottavasti Nokian ennustettu liikevaihto kuitenkin toteutuu ja pysytään 4,7 - 4,9 miljardin haarukassa.2 t sittenPosari annetaan silloin, kun laskelmat firman sisällä näyttää jotta mennään niin kovaa, että pitää ilmottaa. Tuo voi tulla hyvin lähellä ovkta tai kaukana ovkta 🤷♀️
- 7 t sitten · MuokattuNokia+Goole on suuriyhteystyö ja nokia pitäisi nousua kunnolla tänään, toivon kotimaisit ja cowboys ymmärtää sopimuksen vaikutukset. Tänään pitää jatkaa juhlimaan ja uskon siihin. Nousu pitää olla 6-10%, intel tänään 3,5%, Dell noin 6,5% ja muut kuten Ciena noin 3%, tänään on TEC_FIRMOJIEN päivä. Nokia pitää jättää kaikki Jenkifirmat metsässä ja nauttia 15-15,50 USD.
- ·7 t sittenIt's amazing how many new opportunities and collaborations Nokia is coming out with almost daily.' It's fantastic to see what momentum this company has gained with new management. That bodes very well for the future, it's simply a completely new game play. 👌😉👍6 t sittenNokia on saamassa Dell kiinni, se on+++++++merkki, eli kiinnustus nokiaan kasvaa ja uskon illammalla nokia jättää Dell metsässä
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Uutiset
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
2026 Q1 -tulosraportti
60 päivää sitten
‧54 min
0,04 EUR/osake
Viimeisin osinko
1,19%Tuotto/v
Uutiset
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Foorumi
Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
- 2 t sittenSeuraakos kukaan Jenkkipörssin nousua, vai katsooko kaikki Messiä? 😅 Kieltämättä on taas tullut kynsiä syötyä, varsinkin kun lehtiotsikoissa kehoitettiin kotiuttamaan Noksun voitot. Kyllä se niin on, että silloin kannatta aina tankata vähän lisää.
- 6 t sittenMelkein on jo kesäkuu lopussa, mutta Nokialta ei ole tullutkaan positiivista tulosvaroitusta. Toivottavasti Nokian ennustettu liikevaihto kuitenkin toteutuu ja pysytään 4,7 - 4,9 miljardin haarukassa.2 t sittenPosari annetaan silloin, kun laskelmat firman sisällä näyttää jotta mennään niin kovaa, että pitää ilmottaa. Tuo voi tulla hyvin lähellä ovkta tai kaukana ovkta 🤷♀️
- 7 t sitten · MuokattuNokia+Goole on suuriyhteystyö ja nokia pitäisi nousua kunnolla tänään, toivon kotimaisit ja cowboys ymmärtää sopimuksen vaikutukset. Tänään pitää jatkaa juhlimaan ja uskon siihin. Nousu pitää olla 6-10%, intel tänään 3,5%, Dell noin 6,5% ja muut kuten Ciena noin 3%, tänään on TEC_FIRMOJIEN päivä. Nokia pitää jättää kaikki Jenkifirmat metsässä ja nauttia 15-15,50 USD.
- ·7 t sittenIt's amazing how many new opportunities and collaborations Nokia is coming out with almost daily.' It's fantastic to see what momentum this company has gained with new management. That bodes very well for the future, it's simply a completely new game play. 👌😉👍6 t sittenNokia on saamassa Dell kiinni, se on+++++++merkki, eli kiinnustus nokiaan kasvaa ja uskon illammalla nokia jättää Dell metsässä
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 113 | - | - | ||
| 2 238 | - | - | ||
| 6 041 | - | - | ||
| 14 962 | - | - | ||
| 16 982 | - | - |
Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Välittäjätilasto
Ostaneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 17 990 126 | 17 990 126 | 0 | 0 |
Myyneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 17 990 126 | 17 990 126 | 0 | 0 |
Asiakkaat katsoivat myös
Yhtiötapahtumat
Datan lähde: FactSet, Quartr| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
2026 Q2 -tulosraportti 23.7. |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
2026 Q1 -tulosraportti 23.4. | ||
2025 Q4 -tulosraportti 29.1. | ||
2025 Q3 -tulosraportti 23.10.2025 | ||
2025 Q2 -tulosraportti 24.7.2025 | ||
2025 Q1 -tulosraportti 24.4.2025 |
2026 Q1 -tulosraportti
60 päivää sitten
‧54 min
Uutiset
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.
Yhtiötapahtumat
Datan lähde: FactSet, Quartr| Seuraava tapahtuma | |
|---|---|
2026 Q2 -tulosraportti 23.7. |
| Menneet tapahtumat | ||
|---|---|---|
2026 Q1 -tulosraportti 23.4. | ||
2025 Q4 -tulosraportti 29.1. | ||
2025 Q3 -tulosraportti 23.10.2025 | ||
2025 Q2 -tulosraportti 24.7.2025 | ||
2025 Q1 -tulosraportti 24.4.2025 |
0,04 EUR/osake
Viimeisin osinko
1,19%Tuotto/v
Foorumi
Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
- 2 t sittenSeuraakos kukaan Jenkkipörssin nousua, vai katsooko kaikki Messiä? 😅 Kieltämättä on taas tullut kynsiä syötyä, varsinkin kun lehtiotsikoissa kehoitettiin kotiuttamaan Noksun voitot. Kyllä se niin on, että silloin kannatta aina tankata vähän lisää.
- 6 t sittenMelkein on jo kesäkuu lopussa, mutta Nokialta ei ole tullutkaan positiivista tulosvaroitusta. Toivottavasti Nokian ennustettu liikevaihto kuitenkin toteutuu ja pysytään 4,7 - 4,9 miljardin haarukassa.2 t sittenPosari annetaan silloin, kun laskelmat firman sisällä näyttää jotta mennään niin kovaa, että pitää ilmottaa. Tuo voi tulla hyvin lähellä ovkta tai kaukana ovkta 🤷♀️
- 7 t sitten · MuokattuNokia+Goole on suuriyhteystyö ja nokia pitäisi nousua kunnolla tänään, toivon kotimaisit ja cowboys ymmärtää sopimuksen vaikutukset. Tänään pitää jatkaa juhlimaan ja uskon siihin. Nousu pitää olla 6-10%, intel tänään 3,5%, Dell noin 6,5% ja muut kuten Ciena noin 3%, tänään on TEC_FIRMOJIEN päivä. Nokia pitää jättää kaikki Jenkifirmat metsässä ja nauttia 15-15,50 USD.
- ·7 t sittenIt's amazing how many new opportunities and collaborations Nokia is coming out with almost daily.' It's fantastic to see what momentum this company has gained with new management. That bodes very well for the future, it's simply a completely new game play. 👌😉👍6 t sittenNokia on saamassa Dell kiinni, se on+++++++merkki, eli kiinnustus nokiaan kasvaa ja uskon illammalla nokia jättää Dell metsässä
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.
Tarjoustasot
Määrä
Osto
-
Myynti
Määrä
-
Viimeisimmät kaupat
| Aika | Hinta | Määrä | Ostaja | Myyjä |
|---|---|---|---|---|
| 113 | - | - | ||
| 2 238 | - | - | ||
| 6 041 | - | - | ||
| 14 962 | - | - | ||
| 16 982 | - | - |
Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Välittäjätilasto
Ostaneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 17 990 126 | 17 990 126 | 0 | 0 |
Myyneet eniten
| Välittäjä | Ostettu | Myyty | Netto | Sisäinen |
|---|---|---|---|---|
| Anonyymi | 17 990 126 | 17 990 126 | 0 | 0 |






