Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Nokia

2026 Q1 -tulosraportti
66 päivää sitten
0,04 EUR/osake
Viimeisin osinko
1,23%Tuotto/v

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
23.7.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
23.4.
2025 Q4 -tulosraportti
29.1.
2025 Q3 -tulosraportti
23.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
24.7.2025
2025 Q1 -tulosraportti
24.4.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 1 t sitten
    Pliis sanokaa, että Nokia nousee huomenna. Vaikka uskon yrityksen tulevaisuuteen, jatkuva lasku on hiertänyt minun mielenterveyttäni.
    18 min sitten
    Ei taida nousta, Hormuzissa paukkuu taas…
  • 11 t sitten
    Nokia ja Tech-firmoja nykyän ovat uhkapeliä , viime vk hakattiin niitä alas ja nyt kova suositus on tullut, niin 18 analyytikot antavat nokialle ostaa ja 2 myy:https://www.marketbeat.com/instant-alerts/nokia-corporation-nysenok-given-average-recommendation-of-moderate-buy-by-brokerages-2026-06-28/ Huomenna ehkä nähdään kova nousua ainakin USA:ssa, meillä ihan riippuu kuinka meidän kovat pojat reagoivat. Mitä muut sanoo?
    Poistettu
    2 t sitten
    Itse katselisin näillä ~ 11.00-11.50€ hinnoilla tuon Q2 raportin ainakin ennen ostoa. Vaikka huhut kiertelee, yhtiö on veitsenterällä laskeeko ~ 9€ vai nouseeko 13€. Nokia on nyt noussut niin lujasti keväällä -26.
  • 1 päivä sitten
    Hei, Nokian laskulla ei ole vahvoja syitä! Hulluja aikoja on vielä menossa: politiikan olosuhteitä aika vaihtelevaa, Iran+USA=kun kivvi markkinan kengassa ja Aasiassa sijoittajat myi Tech-firmoja, Trump: EU uudella tarifamaksujlla, inflaation tilanne ja Fedin tuleva päätykset, kaikki näitä rasitti markkina aika pahasti ja nokia kun aina suuriuhri:((( Nokialla on annettavaa jotkin+++++ennen 2Q aika loppuu, eli ennen 0.01.026 mä veikan, voi tulla Nvidiasta tai USA:n valtiosta tai EU:lta tai joku iso sopimus josta firmasta. Suuri kysymys on: Uskotko, että nokian arvoa on yli nykyhintansa? Uskotko nokian tulevaisuudesta? Onko sulla soppivaa strategia millä voisit taistella nykymarkkinan sekavaa tilanne? Sun näkymät Nokian lähitulevaisuudesta ja pikä ajan tulevaisuudesta? VK kuuluttua 2Q alkaa, ensi Suuri pankit ja sitten Tech-firmoja kun Ericsson joka on vaikkuttaa nokian osakkeissa jonkin verran ja myös muut AI_firmoja. Itse joudun muuttaa mun strategiani nokian ja markkinan kohtaan, siihin asti kun nokia antaa, eli 23.07.026 ja sitten ottaa iisisti++++++++:) tulee olemaan. Suuri ongelma, on suursijoittaja eivät muista kaikki ja eivät mietti tarpeiksi jos kaikki nokian aseet on käytetty ja onko Wall street arvostaa nokian menestystä viime 0,5v aikana ja mikä on tulossa? Minä luotan nokiaan vahvasti, mutta en luotta kykymarkkinaan, siksi geopolitiikka on hyvin sekavaa. Markkina alkaa nousua, siksi 2Q on alkamassa, öljy on laskenut hyvin ja myös USA+Iran= rauha on pakko. All the best.
    Poistettu
    1 päivä sitten
    Edelleen ilman tulosta reilu 11€ kurssi on Nokiasta erittäin kallis. Kuvitteellisiin lukuihin tai uskomuksien mukaan jos sijoittaa, se on avotulen jälkeen toiseksi paras keino päästä rahoistaan eroon. Toivotaan ettei kukaan ainakaan lottoa tätä lappua velka rahalla näissä hinnoissa. Uskon Q2 kun on käsillä, kurssi on n. 9€. Se joka maksoi osakkeesta ~ 14€ toivon ettei niin ole,
  • 2 päivää sitten
    Hyvä lisäys tänään. Nokia ei varmasti tehnyt huippuja 14€. Liika positiivisia asioita ilmoilla. Holdataan nii kauan kunnes 18€ napsahtaa
    2 päivää sitten
    ·
    Increase?
  • 2 päivää sitten
    ADR tänään vaihtuu + puolelle.
    2 päivää sitten
    Rohkenen epäillä ja samalla toivon olevani pahasti väärässä. On tää aikamoista soutamista ja huopaamista.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti
66 päivää sitten
0,04 EUR/osake
Viimeisin osinko
1,23%Tuotto/v

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 1 t sitten
    Pliis sanokaa, että Nokia nousee huomenna. Vaikka uskon yrityksen tulevaisuuteen, jatkuva lasku on hiertänyt minun mielenterveyttäni.
    18 min sitten
    Ei taida nousta, Hormuzissa paukkuu taas…
  • 11 t sitten
    Nokia ja Tech-firmoja nykyän ovat uhkapeliä , viime vk hakattiin niitä alas ja nyt kova suositus on tullut, niin 18 analyytikot antavat nokialle ostaa ja 2 myy:https://www.marketbeat.com/instant-alerts/nokia-corporation-nysenok-given-average-recommendation-of-moderate-buy-by-brokerages-2026-06-28/ Huomenna ehkä nähdään kova nousua ainakin USA:ssa, meillä ihan riippuu kuinka meidän kovat pojat reagoivat. Mitä muut sanoo?
    Poistettu
    2 t sitten
    Itse katselisin näillä ~ 11.00-11.50€ hinnoilla tuon Q2 raportin ainakin ennen ostoa. Vaikka huhut kiertelee, yhtiö on veitsenterällä laskeeko ~ 9€ vai nouseeko 13€. Nokia on nyt noussut niin lujasti keväällä -26.
  • 1 päivä sitten
    Hei, Nokian laskulla ei ole vahvoja syitä! Hulluja aikoja on vielä menossa: politiikan olosuhteitä aika vaihtelevaa, Iran+USA=kun kivvi markkinan kengassa ja Aasiassa sijoittajat myi Tech-firmoja, Trump: EU uudella tarifamaksujlla, inflaation tilanne ja Fedin tuleva päätykset, kaikki näitä rasitti markkina aika pahasti ja nokia kun aina suuriuhri:((( Nokialla on annettavaa jotkin+++++ennen 2Q aika loppuu, eli ennen 0.01.026 mä veikan, voi tulla Nvidiasta tai USA:n valtiosta tai EU:lta tai joku iso sopimus josta firmasta. Suuri kysymys on: Uskotko, että nokian arvoa on yli nykyhintansa? Uskotko nokian tulevaisuudesta? Onko sulla soppivaa strategia millä voisit taistella nykymarkkinan sekavaa tilanne? Sun näkymät Nokian lähitulevaisuudesta ja pikä ajan tulevaisuudesta? VK kuuluttua 2Q alkaa, ensi Suuri pankit ja sitten Tech-firmoja kun Ericsson joka on vaikkuttaa nokian osakkeissa jonkin verran ja myös muut AI_firmoja. Itse joudun muuttaa mun strategiani nokian ja markkinan kohtaan, siihin asti kun nokia antaa, eli 23.07.026 ja sitten ottaa iisisti++++++++:) tulee olemaan. Suuri ongelma, on suursijoittaja eivät muista kaikki ja eivät mietti tarpeiksi jos kaikki nokian aseet on käytetty ja onko Wall street arvostaa nokian menestystä viime 0,5v aikana ja mikä on tulossa? Minä luotan nokiaan vahvasti, mutta en luotta kykymarkkinaan, siksi geopolitiikka on hyvin sekavaa. Markkina alkaa nousua, siksi 2Q on alkamassa, öljy on laskenut hyvin ja myös USA+Iran= rauha on pakko. All the best.
    Poistettu
    1 päivä sitten
    Edelleen ilman tulosta reilu 11€ kurssi on Nokiasta erittäin kallis. Kuvitteellisiin lukuihin tai uskomuksien mukaan jos sijoittaa, se on avotulen jälkeen toiseksi paras keino päästä rahoistaan eroon. Toivotaan ettei kukaan ainakaan lottoa tätä lappua velka rahalla näissä hinnoissa. Uskon Q2 kun on käsillä, kurssi on n. 9€. Se joka maksoi osakkeesta ~ 14€ toivon ettei niin ole,
  • 2 päivää sitten
    Hyvä lisäys tänään. Nokia ei varmasti tehnyt huippuja 14€. Liika positiivisia asioita ilmoilla. Holdataan nii kauan kunnes 18€ napsahtaa
    2 päivää sitten
    ·
    Increase?
  • 2 päivää sitten
    ADR tänään vaihtuu + puolelle.
    2 päivää sitten
    Rohkenen epäillä ja samalla toivon olevani pahasti väärässä. On tää aikamoista soutamista ja huopaamista.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
23.7.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
23.4.
2025 Q4 -tulosraportti
29.1.
2025 Q3 -tulosraportti
23.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
24.7.2025
2025 Q1 -tulosraportti
24.4.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti
66 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
23.7.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
23.4.
2025 Q4 -tulosraportti
29.1.
2025 Q3 -tulosraportti
23.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
24.7.2025
2025 Q1 -tulosraportti
24.4.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

0,04 EUR/osake
Viimeisin osinko
1,23%Tuotto/v

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 1 t sitten
    Pliis sanokaa, että Nokia nousee huomenna. Vaikka uskon yrityksen tulevaisuuteen, jatkuva lasku on hiertänyt minun mielenterveyttäni.
    18 min sitten
    Ei taida nousta, Hormuzissa paukkuu taas…
  • 11 t sitten
    Nokia ja Tech-firmoja nykyän ovat uhkapeliä , viime vk hakattiin niitä alas ja nyt kova suositus on tullut, niin 18 analyytikot antavat nokialle ostaa ja 2 myy:https://www.marketbeat.com/instant-alerts/nokia-corporation-nysenok-given-average-recommendation-of-moderate-buy-by-brokerages-2026-06-28/ Huomenna ehkä nähdään kova nousua ainakin USA:ssa, meillä ihan riippuu kuinka meidän kovat pojat reagoivat. Mitä muut sanoo?
    Poistettu
    2 t sitten
    Itse katselisin näillä ~ 11.00-11.50€ hinnoilla tuon Q2 raportin ainakin ennen ostoa. Vaikka huhut kiertelee, yhtiö on veitsenterällä laskeeko ~ 9€ vai nouseeko 13€. Nokia on nyt noussut niin lujasti keväällä -26.
  • 1 päivä sitten
    Hei, Nokian laskulla ei ole vahvoja syitä! Hulluja aikoja on vielä menossa: politiikan olosuhteitä aika vaihtelevaa, Iran+USA=kun kivvi markkinan kengassa ja Aasiassa sijoittajat myi Tech-firmoja, Trump: EU uudella tarifamaksujlla, inflaation tilanne ja Fedin tuleva päätykset, kaikki näitä rasitti markkina aika pahasti ja nokia kun aina suuriuhri:((( Nokialla on annettavaa jotkin+++++ennen 2Q aika loppuu, eli ennen 0.01.026 mä veikan, voi tulla Nvidiasta tai USA:n valtiosta tai EU:lta tai joku iso sopimus josta firmasta. Suuri kysymys on: Uskotko, että nokian arvoa on yli nykyhintansa? Uskotko nokian tulevaisuudesta? Onko sulla soppivaa strategia millä voisit taistella nykymarkkinan sekavaa tilanne? Sun näkymät Nokian lähitulevaisuudesta ja pikä ajan tulevaisuudesta? VK kuuluttua 2Q alkaa, ensi Suuri pankit ja sitten Tech-firmoja kun Ericsson joka on vaikkuttaa nokian osakkeissa jonkin verran ja myös muut AI_firmoja. Itse joudun muuttaa mun strategiani nokian ja markkinan kohtaan, siihin asti kun nokia antaa, eli 23.07.026 ja sitten ottaa iisisti++++++++:) tulee olemaan. Suuri ongelma, on suursijoittaja eivät muista kaikki ja eivät mietti tarpeiksi jos kaikki nokian aseet on käytetty ja onko Wall street arvostaa nokian menestystä viime 0,5v aikana ja mikä on tulossa? Minä luotan nokiaan vahvasti, mutta en luotta kykymarkkinaan, siksi geopolitiikka on hyvin sekavaa. Markkina alkaa nousua, siksi 2Q on alkamassa, öljy on laskenut hyvin ja myös USA+Iran= rauha on pakko. All the best.
    Poistettu
    1 päivä sitten
    Edelleen ilman tulosta reilu 11€ kurssi on Nokiasta erittäin kallis. Kuvitteellisiin lukuihin tai uskomuksien mukaan jos sijoittaa, se on avotulen jälkeen toiseksi paras keino päästä rahoistaan eroon. Toivotaan ettei kukaan ainakaan lottoa tätä lappua velka rahalla näissä hinnoissa. Uskon Q2 kun on käsillä, kurssi on n. 9€. Se joka maksoi osakkeesta ~ 14€ toivon ettei niin ole,
  • 2 päivää sitten
    Hyvä lisäys tänään. Nokia ei varmasti tehnyt huippuja 14€. Liika positiivisia asioita ilmoilla. Holdataan nii kauan kunnes 18€ napsahtaa
    2 päivää sitten
    ·
    Increase?
  • 2 päivää sitten
    ADR tänään vaihtuu + puolelle.
    2 päivää sitten
    Rohkenen epäillä ja samalla toivon olevani pahasti väärässä. On tää aikamoista soutamista ja huopaamista.
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt