Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.

Nokia

2026 Q1 -tulosraportti
65 päivää sitten
0,04 EUR/osake
Viimeisin osinko
1,23%Tuotto/v

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
23.7.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
23.4.
2025 Q4 -tulosraportti
29.1.
2025 Q3 -tulosraportti
23.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
24.7.2025
2025 Q1 -tulosraportti
24.4.2025

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 8 t sitten
    Hei, Nokian laskulla ei ole vahvoja syitä! Hulluja aikoja on vielä menossa: politiikan olosuhteitä aika vaihtelevaa, Iran+USA=kun kivvi markkinan kengassa ja Aasiassa sijoittajat myi Tech-firmoja, Trump: EU uudella tarifamaksujlla, inflaation tilanne ja Fedin tuleva päätykset, kaikki näitä rasitti markkina aika pahasti ja nokia kun aina suuriuhri:((( Nokialla on annettavaa jotkin+++++ennen 2Q aika loppuu, eli ennen 0.01.026 mä veikan, voi tulla Nvidiasta tai USA:n valtiosta tai EU:lta tai joku iso sopimus josta firmasta. Suuri kysymys on: Uskotko, että nokian arvoa on yli nykyhintansa? Uskotko nokian tulevaisuudesta? Onko sulla soppivaa strategia millä voisit taistella nykymarkkinan sekavaa tilanne? Sun näkymät Nokian lähitulevaisuudesta ja pikä ajan tulevaisuudesta? VK kuuluttua 2Q alkaa, ensi Suuri pankit ja sitten Tech-firmoja kun Ericsson joka on vaikkuttaa nokian osakkeissa jonkin verran ja myös muut AI_firmoja. Itse joudun muuttaa mun strategiani nokian ja markkinan kohtaan, siihin asti kun nokia antaa, eli 23.07.026 ja sitten ottaa iisisti++++++++:) tulee olemaan. Suuri ongelma, on suursijoittaja eivät muista kaikki ja eivät mietti tarpeiksi jos kaikki nokian aseet on käytetty ja onko Wall street arvostaa nokian menestystä viime 0,5v aikana ja mikä on tulossa? Minä luotan nokiaan vahvasti, mutta en luotta kykymarkkinaan, siksi geopolitiikka on hyvin sekavaa. Markkina alkaa nousua, siksi 2Q on alkamassa, öljy on laskenut hyvin ja myös USA+Iran= rauha on pakko. All the best.
    Poistettu
    2 t sitten
    Edelleen ilman tulosta reilu 11€ kurssi on Nokiasta erittäin kallis. Kuvitteellisiin lukuihin tai uskomuksien mukaan jos sijoittaa, se on avotulen jälkeen toiseksi paras keino päästä rahoistaan eroon. Toivotaan ettei kukaan ainakaan lottoa tätä lappua velka rahalla näissä hinnoissa. Uskon Q2 kun on käsillä, kurssi on n. 9€. Se joka maksoi osakkeesta ~ 14€ toivon ettei niin ole,
  • 1 päivä sitten
    Hyvä lisäys tänään. Nokia ei varmasti tehnyt huippuja 14€. Liika positiivisia asioita ilmoilla. Holdataan nii kauan kunnes 18€ napsahtaa
    22 t sitten
    ·
    Increase?
  • 1 päivä sitten
    ADR tänään vaihtuu + puolelle.
    1 päivä sitten
    Rohkenen epäillä ja samalla toivon olevani pahasti väärässä. On tää aikamoista soutamista ja huopaamista.
  • 1 päivä sitten
    Hei, nokia tänään on kärsinyt pahasti, juttu alkoi Aasiasta kun Tech-firmoja laski pahasti ja analyytikot kirjoittivat AI:n Bubble:sta, myös shortit löisivät syitä iskeä, nokia tänään on kärsinyt eneten, mutta Cowboy:n maassa voi tapahtua ihan mitä vaan, kun USA:n markkin heti klo 18,30 jälkeen alkoi++++++. Nokia on laskinut ilman mitään syitä, se on suuri mahdollisuus nauttia kun Cash on. Olen+++++++ja uskon nokiaan. 2Q on alkamassa jo ensi vk:lla ja Ericsson antaa jo 17.07.06 asti, kärsivällisyys on ainoa lääkettä. Jokaisella on strategiansa ja tilanteiden mukaan syntyy muutus. Toivon ensi viikko tuo parempia hetkiä.
    23 t sitten
    Lehmäpoika haluaa nyt kurssia alas.
  • 1 päivä sitten
    Nokia hyvästelty 👋 ihan arpapeliosake
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti
65 päivää sitten
0,04 EUR/osake
Viimeisin osinko
1,23%Tuotto/v

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 8 t sitten
    Hei, Nokian laskulla ei ole vahvoja syitä! Hulluja aikoja on vielä menossa: politiikan olosuhteitä aika vaihtelevaa, Iran+USA=kun kivvi markkinan kengassa ja Aasiassa sijoittajat myi Tech-firmoja, Trump: EU uudella tarifamaksujlla, inflaation tilanne ja Fedin tuleva päätykset, kaikki näitä rasitti markkina aika pahasti ja nokia kun aina suuriuhri:((( Nokialla on annettavaa jotkin+++++ennen 2Q aika loppuu, eli ennen 0.01.026 mä veikan, voi tulla Nvidiasta tai USA:n valtiosta tai EU:lta tai joku iso sopimus josta firmasta. Suuri kysymys on: Uskotko, että nokian arvoa on yli nykyhintansa? Uskotko nokian tulevaisuudesta? Onko sulla soppivaa strategia millä voisit taistella nykymarkkinan sekavaa tilanne? Sun näkymät Nokian lähitulevaisuudesta ja pikä ajan tulevaisuudesta? VK kuuluttua 2Q alkaa, ensi Suuri pankit ja sitten Tech-firmoja kun Ericsson joka on vaikkuttaa nokian osakkeissa jonkin verran ja myös muut AI_firmoja. Itse joudun muuttaa mun strategiani nokian ja markkinan kohtaan, siihin asti kun nokia antaa, eli 23.07.026 ja sitten ottaa iisisti++++++++:) tulee olemaan. Suuri ongelma, on suursijoittaja eivät muista kaikki ja eivät mietti tarpeiksi jos kaikki nokian aseet on käytetty ja onko Wall street arvostaa nokian menestystä viime 0,5v aikana ja mikä on tulossa? Minä luotan nokiaan vahvasti, mutta en luotta kykymarkkinaan, siksi geopolitiikka on hyvin sekavaa. Markkina alkaa nousua, siksi 2Q on alkamassa, öljy on laskenut hyvin ja myös USA+Iran= rauha on pakko. All the best.
    Poistettu
    2 t sitten
    Edelleen ilman tulosta reilu 11€ kurssi on Nokiasta erittäin kallis. Kuvitteellisiin lukuihin tai uskomuksien mukaan jos sijoittaa, se on avotulen jälkeen toiseksi paras keino päästä rahoistaan eroon. Toivotaan ettei kukaan ainakaan lottoa tätä lappua velka rahalla näissä hinnoissa. Uskon Q2 kun on käsillä, kurssi on n. 9€. Se joka maksoi osakkeesta ~ 14€ toivon ettei niin ole,
  • 1 päivä sitten
    Hyvä lisäys tänään. Nokia ei varmasti tehnyt huippuja 14€. Liika positiivisia asioita ilmoilla. Holdataan nii kauan kunnes 18€ napsahtaa
    22 t sitten
    ·
    Increase?
  • 1 päivä sitten
    ADR tänään vaihtuu + puolelle.
    1 päivä sitten
    Rohkenen epäillä ja samalla toivon olevani pahasti väärässä. On tää aikamoista soutamista ja huopaamista.
  • 1 päivä sitten
    Hei, nokia tänään on kärsinyt pahasti, juttu alkoi Aasiasta kun Tech-firmoja laski pahasti ja analyytikot kirjoittivat AI:n Bubble:sta, myös shortit löisivät syitä iskeä, nokia tänään on kärsinyt eneten, mutta Cowboy:n maassa voi tapahtua ihan mitä vaan, kun USA:n markkin heti klo 18,30 jälkeen alkoi++++++. Nokia on laskinut ilman mitään syitä, se on suuri mahdollisuus nauttia kun Cash on. Olen+++++++ja uskon nokiaan. 2Q on alkamassa jo ensi vk:lla ja Ericsson antaa jo 17.07.06 asti, kärsivällisyys on ainoa lääkettä. Jokaisella on strategiansa ja tilanteiden mukaan syntyy muutus. Toivon ensi viikko tuo parempia hetkiä.
    23 t sitten
    Lehmäpoika haluaa nyt kurssia alas.
  • 1 päivä sitten
    Nokia hyvästelty 👋 ihan arpapeliosake
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
23.7.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
23.4.
2025 Q4 -tulosraportti
29.1.
2025 Q3 -tulosraportti
23.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
24.7.2025
2025 Q1 -tulosraportti
24.4.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

2026 Q1 -tulosraportti
65 päivää sitten

Uutiset

AI
Viimeisin
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Yhtiötapahtumat

Datan lähde: FactSet, Quartr
Seuraava tapahtuma
2026 Q2 -tulosraportti
23.7.
Menneet tapahtumat
2026 Q1 -tulosraportti
23.4.
2025 Q4 -tulosraportti
29.1.
2025 Q3 -tulosraportti
23.10.2025
2025 Q2 -tulosraportti
24.7.2025
2025 Q1 -tulosraportti
24.4.2025

Tuotteita joiden kohde-etuutena tämä arvopaperi

0,04 EUR/osake
Viimeisin osinko
1,23%Tuotto/v

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 8 t sitten
    Hei, Nokian laskulla ei ole vahvoja syitä! Hulluja aikoja on vielä menossa: politiikan olosuhteitä aika vaihtelevaa, Iran+USA=kun kivvi markkinan kengassa ja Aasiassa sijoittajat myi Tech-firmoja, Trump: EU uudella tarifamaksujlla, inflaation tilanne ja Fedin tuleva päätykset, kaikki näitä rasitti markkina aika pahasti ja nokia kun aina suuriuhri:((( Nokialla on annettavaa jotkin+++++ennen 2Q aika loppuu, eli ennen 0.01.026 mä veikan, voi tulla Nvidiasta tai USA:n valtiosta tai EU:lta tai joku iso sopimus josta firmasta. Suuri kysymys on: Uskotko, että nokian arvoa on yli nykyhintansa? Uskotko nokian tulevaisuudesta? Onko sulla soppivaa strategia millä voisit taistella nykymarkkinan sekavaa tilanne? Sun näkymät Nokian lähitulevaisuudesta ja pikä ajan tulevaisuudesta? VK kuuluttua 2Q alkaa, ensi Suuri pankit ja sitten Tech-firmoja kun Ericsson joka on vaikkuttaa nokian osakkeissa jonkin verran ja myös muut AI_firmoja. Itse joudun muuttaa mun strategiani nokian ja markkinan kohtaan, siihin asti kun nokia antaa, eli 23.07.026 ja sitten ottaa iisisti++++++++:) tulee olemaan. Suuri ongelma, on suursijoittaja eivät muista kaikki ja eivät mietti tarpeiksi jos kaikki nokian aseet on käytetty ja onko Wall street arvostaa nokian menestystä viime 0,5v aikana ja mikä on tulossa? Minä luotan nokiaan vahvasti, mutta en luotta kykymarkkinaan, siksi geopolitiikka on hyvin sekavaa. Markkina alkaa nousua, siksi 2Q on alkamassa, öljy on laskenut hyvin ja myös USA+Iran= rauha on pakko. All the best.
    Poistettu
    2 t sitten
    Edelleen ilman tulosta reilu 11€ kurssi on Nokiasta erittäin kallis. Kuvitteellisiin lukuihin tai uskomuksien mukaan jos sijoittaa, se on avotulen jälkeen toiseksi paras keino päästä rahoistaan eroon. Toivotaan ettei kukaan ainakaan lottoa tätä lappua velka rahalla näissä hinnoissa. Uskon Q2 kun on käsillä, kurssi on n. 9€. Se joka maksoi osakkeesta ~ 14€ toivon ettei niin ole,
  • 1 päivä sitten
    Hyvä lisäys tänään. Nokia ei varmasti tehnyt huippuja 14€. Liika positiivisia asioita ilmoilla. Holdataan nii kauan kunnes 18€ napsahtaa
    22 t sitten
    ·
    Increase?
  • 1 päivä sitten
    ADR tänään vaihtuu + puolelle.
    1 päivä sitten
    Rohkenen epäillä ja samalla toivon olevani pahasti väärässä. On tää aikamoista soutamista ja huopaamista.
  • 1 päivä sitten
    Hei, nokia tänään on kärsinyt pahasti, juttu alkoi Aasiasta kun Tech-firmoja laski pahasti ja analyytikot kirjoittivat AI:n Bubble:sta, myös shortit löisivät syitä iskeä, nokia tänään on kärsinyt eneten, mutta Cowboy:n maassa voi tapahtua ihan mitä vaan, kun USA:n markkin heti klo 18,30 jälkeen alkoi++++++. Nokia on laskinut ilman mitään syitä, se on suuri mahdollisuus nauttia kun Cash on. Olen+++++++ja uskon nokiaan. 2Q on alkamassa jo ensi vk:lla ja Ericsson antaa jo 17.07.06 asti, kärsivällisyys on ainoa lääkettä. Jokaisella on strategiansa ja tilanteiden mukaan syntyy muutus. Toivon ensi viikko tuo parempia hetkiä.
    23 t sitten
    Lehmäpoika haluaa nyt kurssia alas.
  • 1 päivä sitten
    Nokia hyvästelty 👋 ihan arpapeliosake
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Viimeisimmät kaupat

AikaHintaMääräOstajaMyyjä
----

Huomioi, että vaikka osakkeisiin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.

Välittäjätilasto

Dataa ei löytynyt