Siirry pääsisältöön
Käyttämääsi selainta ei enää tueta – lue lisää.
Germany
Xetra
12.54.56
Riskitaso
4/7
Morningstar rating
4 stars
Vastuullisuus (SFDR)

6

SPDR MSCI ACWI IMI UCITS ETF

11,330EUR
11,330EUR
Osta11,330
Myy11,330
Spreadi %0,02%
Vaihto (EUR)1 992 965
Juoksevat kulut0,17%
ETFGermanyXetra
Riskitaso
4/7
Morningstar rating
4 stars
Vastuullisuus (SFDR)

6

12.54.56

SPDR MSCI ACWI IMI UCITS ETF

11,330EUR
11,330EUR
Osta11,330
Myy11,330
Spreadi %0,02%
Vaihto (EUR)1 992 965
Juoksevat kulut0,17%

Tarjoustasot

Ei dataa

Tunnusluvut

Riskitaso
?
Keskimääräinen: 4 / 7

Huomioi, että vaikka osakerahastoihin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Tunnusluvut
  • Juoksevat kulut
    0,17%
  • Omaisuusluokka
    Osake
  • Kategoria
    Maailma suuryhtiöt sekatyyli osakkeet
  • Perusvaluutta
    EUR
  • Osinkopolitiikka
    Kasvuosuudet
  • Avaintietoasiakirja
Tietoa rahastosta
The objective of the Fund is to track the equity market performance of developed and emerging markets. The investment policy of the Fund is to track the performance of the Index (or any other index determined by the Directors from time to time to track substantially the same market as the Index) as closely as possible, while seeking to minimise as far as possible the tracking difference between the Fund’s performance and that of the Index.

Omistukset

Päivitetty 31.5.2026

Jakauma

  • Osakkeet99,9%

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 18.6.
    ·
    Fed held the interest rate unchanged, but the market heard a more hawkish message. Warsh's first meeting as Fed chair could mark a shift: less signaling about upcoming interest rate cuts, more focus on inflation, and a stronger dollar. Here is a serious article on the topic: https://www.pafexplorer.com/world-news/2026/6/18/fed-did-not-move-markets-did
  • 13.6.
    Ampaiseeko tää lentoon heti kun porkkana ja Iran saa diilin aikaseksi
    It will fluctuate! Market timing this is a fools errand. Except for the fools close to the person named, they will gain from the provoked market fluctuations.
  • 11.6.
    ·
    I cannot find this on SKAT's Positive List. However, I have seen in comments that it should be added. Does anyone know more?
    12.6.
    ·
    Thanks for the help!
  • 17.5. · Muokattu
    Mikä on mielestänne minimisumma, millä tätä kannattaisi kertaostella? Kulut ja palkkiot kuitenkin 15€ suuntaansa. Lähinnä mietin laskennallisesti järkevää kertasijoitusta, kun vertaa pienempien kulujen sijoituskohteisiin / tuottokasvuun.
    2.6. · Muokattu
    Täysi noviisi täällä - ostin juuri tilin avaamisen jälkeen 17 kpl ja toimeksiannon (+ sivun kuluerittelyn) perusteella kulut vain 0,18%. Ei näy missään 15 euron "menetystä". Tästä löytyy varmasti ohjeista tieto, mutta miten teen tähän kuukausitoimeksiannon, jos tämä edullisempi vaihtoehto pitkässä juoksussa?
  • 5.5. · Muokattu
    Olen tätä ostellut kuukausisäästöllä joulukuusta lähtien. Suorat osakkeet myin pois ja siirsin rahat tähän. Millaisilla taktiikoilla muut pelaa? Tämähän kattaa käytännössä kaiken mitä laiska sijoittaja tarvitsee. Ostatteko tämän ohella muuta, esim. korkorahastoja tai painotatteko jotain tiettyä aluetta toisella ETF:llä? Ikää 21, kannaattako noihin panostaa ennen kuin aletaan puhua kuusinumeroisista summista ja ikää enemmän?
    15.5.
    ·
    Anyone considering this against enhanced value? https://www-cdn.msci.com/web/msci/index-tools/factor-index-scorecard
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Uutiset

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tunnusluvut

Riskitaso
?
Keskimääräinen: 4 / 7

Huomioi, että vaikka osakerahastoihin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Tunnusluvut
  • Juoksevat kulut
    0,17%
  • Omaisuusluokka
    Osake
  • Kategoria
    Maailma suuryhtiöt sekatyyli osakkeet
  • Perusvaluutta
    EUR
  • Osinkopolitiikka
    Kasvuosuudet
  • Avaintietoasiakirja
Tietoa rahastosta
The objective of the Fund is to track the equity market performance of developed and emerging markets. The investment policy of the Fund is to track the performance of the Index (or any other index determined by the Directors from time to time to track substantially the same market as the Index) as closely as possible, while seeking to minimise as far as possible the tracking difference between the Fund’s performance and that of the Index.

Uutiset

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Omistukset

Päivitetty 31.5.2026

Jakauma

  • Osakkeet99,9%

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 18.6.
    ·
    Fed held the interest rate unchanged, but the market heard a more hawkish message. Warsh's first meeting as Fed chair could mark a shift: less signaling about upcoming interest rate cuts, more focus on inflation, and a stronger dollar. Here is a serious article on the topic: https://www.pafexplorer.com/world-news/2026/6/18/fed-did-not-move-markets-did
  • 13.6.
    Ampaiseeko tää lentoon heti kun porkkana ja Iran saa diilin aikaseksi
    It will fluctuate! Market timing this is a fools errand. Except for the fools close to the person named, they will gain from the provoked market fluctuations.
  • 11.6.
    ·
    I cannot find this on SKAT's Positive List. However, I have seen in comments that it should be added. Does anyone know more?
    12.6.
    ·
    Thanks for the help!
  • 17.5. · Muokattu
    Mikä on mielestänne minimisumma, millä tätä kannattaisi kertaostella? Kulut ja palkkiot kuitenkin 15€ suuntaansa. Lähinnä mietin laskennallisesti järkevää kertasijoitusta, kun vertaa pienempien kulujen sijoituskohteisiin / tuottokasvuun.
    2.6. · Muokattu
    Täysi noviisi täällä - ostin juuri tilin avaamisen jälkeen 17 kpl ja toimeksiannon (+ sivun kuluerittelyn) perusteella kulut vain 0,18%. Ei näy missään 15 euron "menetystä". Tästä löytyy varmasti ohjeista tieto, mutta miten teen tähän kuukausitoimeksiannon, jos tämä edullisempi vaihtoehto pitkässä juoksussa?
  • 5.5. · Muokattu
    Olen tätä ostellut kuukausisäästöllä joulukuusta lähtien. Suorat osakkeet myin pois ja siirsin rahat tähän. Millaisilla taktiikoilla muut pelaa? Tämähän kattaa käytännössä kaiken mitä laiska sijoittaja tarvitsee. Ostatteko tämän ohella muuta, esim. korkorahastoja tai painotatteko jotain tiettyä aluetta toisella ETF:llä? Ikää 21, kannaattako noihin panostaa ennen kuin aletaan puhua kuusinumeroisista summista ja ikää enemmän?
    15.5.
    ·
    Anyone considering this against enhanced value? https://www-cdn.msci.com/web/msci/index-tools/factor-index-scorecard
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tunnusluvut

Riskitaso
?
Keskimääräinen: 4 / 7

Huomioi, että vaikka osakerahastoihin säästäminen on pitkällä aikavälillä tuottanut hyvin, tulevasta tuotosta ei ole takeita. On olemassa riski, että et saa sijoittamiasi varoja takaisin.
Tunnusluvut
  • Juoksevat kulut
    0,17%
  • Omaisuusluokka
    Osake
  • Kategoria
    Maailma suuryhtiöt sekatyyli osakkeet
  • Perusvaluutta
    EUR
  • Osinkopolitiikka
    Kasvuosuudet
  • Avaintietoasiakirja
Tietoa rahastosta
The objective of the Fund is to track the equity market performance of developed and emerging markets. The investment policy of the Fund is to track the performance of the Index (or any other index determined by the Directors from time to time to track substantially the same market as the Index) as closely as possible, while seeking to minimise as far as possible the tracking difference between the Fund’s performance and that of the Index.

Uutiset

Ei uutisia tällä hetkellä
Tämän sivun uutiset ja/tai sijoitussuositukset tai otteet niistä sekä niihin liittyvät linkit ovat mainitun tahon tuottamia ja toimittamia. Nordnet ei ole osallistunut materiaalin laatimiseen, eikä ole tarkistanut sen sisältöä tai tehnyt sisältöön muutoksia. Lue lisää sijoitussuosituksista.

Foorumi

Liity keskusteluun Nordnet Socialissa
Kirjaudu
  • 18.6.
    ·
    Fed held the interest rate unchanged, but the market heard a more hawkish message. Warsh's first meeting as Fed chair could mark a shift: less signaling about upcoming interest rate cuts, more focus on inflation, and a stronger dollar. Here is a serious article on the topic: https://www.pafexplorer.com/world-news/2026/6/18/fed-did-not-move-markets-did
  • 13.6.
    Ampaiseeko tää lentoon heti kun porkkana ja Iran saa diilin aikaseksi
    It will fluctuate! Market timing this is a fools errand. Except for the fools close to the person named, they will gain from the provoked market fluctuations.
  • 11.6.
    ·
    I cannot find this on SKAT's Positive List. However, I have seen in comments that it should be added. Does anyone know more?
    12.6.
    ·
    Thanks for the help!
  • 17.5. · Muokattu
    Mikä on mielestänne minimisumma, millä tätä kannattaisi kertaostella? Kulut ja palkkiot kuitenkin 15€ suuntaansa. Lähinnä mietin laskennallisesti järkevää kertasijoitusta, kun vertaa pienempien kulujen sijoituskohteisiin / tuottokasvuun.
    2.6. · Muokattu
    Täysi noviisi täällä - ostin juuri tilin avaamisen jälkeen 17 kpl ja toimeksiannon (+ sivun kuluerittelyn) perusteella kulut vain 0,18%. Ei näy missään 15 euron "menetystä". Tästä löytyy varmasti ohjeista tieto, mutta miten teen tähän kuukausitoimeksiannon, jos tämä edullisempi vaihtoehto pitkässä juoksussa?
  • 5.5. · Muokattu
    Olen tätä ostellut kuukausisäästöllä joulukuusta lähtien. Suorat osakkeet myin pois ja siirsin rahat tähän. Millaisilla taktiikoilla muut pelaa? Tämähän kattaa käytännössä kaiken mitä laiska sijoittaja tarvitsee. Ostatteko tämän ohella muuta, esim. korkorahastoja tai painotatteko jotain tiettyä aluetta toisella ETF:llä? Ikää 21, kannaattako noihin panostaa ennen kuin aletaan puhua kuusinumeroisista summista ja ikää enemmän?
    15.5.
    ·
    Anyone considering this against enhanced value? https://www-cdn.msci.com/web/msci/index-tools/factor-index-scorecard
Yllä olevat kommentit ovat peräisin Nordnetin sosiaalisen verkoston Nordnet Socialin käyttäjiltä, ​​eikä niitä ole muokattu eikä Nordnet ole tarkastanut niitä etukäteen. Ne eivät tarkoita, että Nordnet tarjoaisi sijoitusneuvoja tai sijoitussuosituksia. Nordnet ei ota vastuuta kommenteista.

Tarjoustasot

Ei dataa

Omistukset

Päivitetty 31.5.2026

Jakauma

  • Osakkeet99,9%