Rakennamme uutta Nordnetiä.
Tervetuloa testaamaan!

Alkuun

Rakennamme parhaillaan tulevaisuuden Nordnetiä. Tuomme jatkuvasti uusia ominaisuuksia palveluun, pitäen samalla kiinni mobiiliystävällisestä ja selkeästä muotoilusta sekä ennen kaikkea palvelun vakaudesta ja turvallisuudesta. Tuomme uuden palvelun käyttöön asteittain – merkittävä osa toiminnallisuuksista tulee siis löytymään vanhan verkkosivun puolelta vielä vuoden 2019 aikanakin.

Palautteesi on meille arvokasta

Voit kirjautua uuteen Nordnet.fi-palveluun koska vain ja jakaa mielipiteesi siitä, mikä sivustolla toimii ja mikä ei. Huomioimme kaiken palautteen, mitä käyttäjiltämme saamme. Voit jättää palautetta suoraan sivustoa kehittävälle tiimille uuden sivuston alareunassa olevan Anna Palautetta -painikkeen kautta.

Tiedote uudelle sivustolle siirretyille asiakkaille

Vanhaa nordnet.fi:tä voi käyttää myös vuonna 2019

Uuden nordnet.fi-sivuston lanseerauksen jälkeen olemme saaneet paljon palautetta asiakkailtamme.

Palautteen perusteella olemme päättäneet antaa jo uuteen palveluun siirretyille asiakkaillemme mahdollisuuden valita, haluavatko he käydä kauppaa uudella vai vanhalla sivustollamme.

Jos olet yksi uuteen palveluun siirretyistä asiakkaista, katso alta ohjeet oletussivun valitsemiseksi.

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin:

Mitkä ovat suurimpia muutoksia uudella sivustolla vanhaan verrattuna?

Kenties selkein ero vanhaan palveluun on se, että uusi verkkosivumme on suunniteltu toimimaan saumattomasti niin tietokoneruudulla kuin älypuhelimessakin. Kehitämme jatkuvasti uutta verkkopalveluamme, ja tulet pian näkemään uusia ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia.

Koska uusi verkkopalvelu on valmis?

Kehitämme uutta sivustoa jatkuvasti. Tavoitteemme on, että kaikki perusominaisuudet ovat paikallaan vuoden 2019 aikana.

Miksi uutta sivustoa ei lanseerata kerralla, sitten kun se on valmis?

Haluamme ottaa asiakkaamme mukaan jo uuden sivuston kehitysvaiheessa, ja rakentaa sivustoa palautteeseen pohjautuen. Palautteesi onkin arvokasta sivuston kehittämisessä – voit jättää sitä beta-sivuston alareunassa näkyvän Anna palautetta -painikkeen kautta.

Miten voin jättää palautetta tai kysyä uudesta sivustosta?

Voit jättää palautetta beta-sivuston alareunassa näkyvän Anna palautetta -painikkeen kautta. Palaute menee suoraan sivustoa kehittävälle tiimille, joka koostuu pääosin ruotsalaisista, hyvin englantia puhuvista koodaajista. Voit kuitenkin lähettää palautteesi myös suomen kielellä.

Next Nordnet hotline auttaa numerossa 09 6817 8460, jos mielessäsi on kysymyksiä uuteen verkkosivuun liittyen.

Mitä voin tehdä sivuston beta-versiossa?

Uusi Nordnet.fi on vielä keskeneräinen sivusto, joten kaikkia vanhasta palvelusta tuttuja toiminnallisuuksia sivustolta ei vielä löydy. Kehitämme sivustoa kuitenkin jatkuvasti.

Lue Nordnet Blogista, mitä kaikkea uuteen verkkopalveluun on jo koodattu

Miten turvallinen uusi sivusto on?

Turvallisuutesi on korkein prioriteetti Nordnetille. Kun kirjaudut Nordnetiin, suosittelemme, että tulet palveluumme aina suoraan kirjoittamalla selaimesi osoitekenttään osoitteemme (https://www.nordnet.fi), ja että käytät luotettavaa verkkoyhteyden tarjoajaa. Älä koskaan luovuta kirjautumistietojasi – älä puhelimitse, sähköpostitse tai muun verkkosivun kuin Nordneti.fi:n kautta.

Jos olet epävarma saamastasi viestistä tai verkkosivusta, jonka Nordnet on lähettänyt, tulee sinun aina soittaa asiakaspalveluumme ja varmistaa, että viesti on tullut meiltä.

Lue lisää turvallisuudesta täältä.

Seuraa Next Nordnet -tiimiä Nordnet Blogissa, niin pysyt ajan tasalla palvelumme uusimmista ominaisuuksista!

Rahoitusvälineiden arvo voi nousta tai laskea. On olemassa riski, ettet saa sijoittamiasi varoja takaisin. Historiallinen kehitys ei ole tae tulevasta tuotosta. Sinun tulee perehtyä rahastoesitteeseen ja avaintietoesitteeseen ennen kuin sijoitat rahastoihin. Rahastoesitteen saat rahastoyhtiöltä ja avaintietoesitteen löydät nordnet.fi-sivustolta rahaston yleiskatsaus -sivulta sekä toimeksiantosivulta.