Reklamaatiot ja valitukset

Alkuun

Jaa:

Lähetä palautetta

Tavoitteena Suomen tyytyväisimmät pankkiasiakkaat

Jos haluat antaa palautetta tai olet tyytymätön johonkin tuotteeseemme tai saamaasi palveluun, ota ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme tai meklareihimme puh. 020 198 5898. Asiakaspalveluun tai meklareihimme saat yhteyden myös sisäänkirjautuneena palveluun viestikeskuksen kautta tai sähköpostitse asiakaspalvelu@nordnet.fi.

Jos et ole tyytyväinen asiakaspalvelusta tai meklareiltamme saamaasi vastaukseen ja haluat esittää korvausvaatimuksen, sinulla on mahdollisuus tehdä asiasta reklamaatio. Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti ja siitä tulee käydä ilmi kaikki asiaan liittyvät yksityiskohdat ja taustatiedot, kuten päivämäärät, tapahtumat jne. Liitä mukaan myös asiakaspalvelun/meklarin kanssa käyty kirjeenvaihto sekä mahdollisesti vaatimasi vahingonkorvauksen määrä.

Anna palautetta ja vaikuta palveluihimme

Soita tai lähetä sähköpostia

Vastaus 14 päivän kuluessa

Ulkopuolinen käsittely mahdollista

Kirjalliset reklamaatiot

Kirjalliset reklamaatiot tulee lähettää Nordnetiin viestikeskuksen kautta, sähköpostitse asiakaspalvelu@nordnet.fi tai postimaksutta osoitteeseen:

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike
Reklamaatiot
Tunnus 5018590
00003 VASTAUSLÄHETYS

Pyrimme vastaamaan palautteisiin ja reklamaatioihin nopeasti, viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos asian käsittely vaatii enemmän aikaa, siitä ilmoitetaan asiakkaalle.

Neuvonta ja mahdollisuus saattaa asia ulkopuolisten käsiteltäväksi

Jos olet tyytymätön Nordnetin tekemään päätökseen, voit ottaa yhteyttä Vakuutus- ja rahoitusneuvontaanlinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan. Sinulla on myös mahdollisuus saattaa asia Arvopaperilautakunnanlinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan, Kuluttajariitalautakunnanlinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan tai yleisen tuomioistuimen käsiteltäväksi.

Voit tehdä valituksen myös EU:n verkkovälitteisen riidanratkaisusivuston kauttalinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan. Tämä palvelu on hyödyllinen erityisesti sinulle, joka asut muussa EU-maassa kuin Suomessa.

Alta voit lukea, mitä valituksilla ja reklamaatioilla tarkoitetaan ja mitä Finanssivalvonnan säännöissä ja suosituksissa sanotaan valitusten käsittelystä.

Finanssivalvonnan määräykset ja ohjeet

Standardi 2.1 Rahoituspalveluiden tarjoamisessa noudatettavat menettelytavatlinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan

Rahoitusvälineiden arvo voi nousta tai laskea. On olemassa riski, ettet saa sijoittamiasi varoja takaisin. Historiallinen kehitys ei ole tae tulevasta tuotosta. Sinun tulee perehtyä rahastoesitteeseen ja avaintietoesitteeseen ennen kuin sijoitat rahastoihin. Rahastoesitteen saat rahastoyhtiöltä ja avaintietoesitteen löydät nordnet.fi-sivustolta rahaston yleiskatsaus -sivulta sekä toimeksiantosivulta.