Tervetuloa uuteen Nordnet.fi-palveluun!Lue lisää tästä.
Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää

Nyt se on täällä!

Tervetuloa uudistuneeseen Nordnetiin.

Nordnet.fi-verkkopalvelu uudistui lauantaina 28.9.2019! Tämä on iso muutos, mutta samalla myös selvä parannus aiemmin käytössä olleeseen verkkopalveluumme.

Uuden verkkopalvelun etuja ovat mm.

  • reaaliaikaisesti striimaavat kurssit pohjoismaisille osakkeille
  • parempi yleisnäkymä sijoituksiisi ja potentiaalisiin sijoituskohteisiin.

Huomioi, että uusi sivusto ei ole vielä täysin valmis, vaan sen kehitys jatkuu täydellä teholla läpi syksyn. Osa toiminnallisuuksista – esimerkiksi reaaliaikaiset talletukset, kaupat ostoerittäin ja 9A-raportti – löytyvät vanhan verkkopalvelumme puolelta niin kauan, kunnes ne saadaan siirrettyä uudelle sivustolle. Lue lisää Usein kysyttyjä kysymyksiä -osiosta alta.

Kehitämme sivustoa käyttäjäpalautteen pohjalta.

Kiitos tähän asti saamastamme asiakaspalautteesta. Otamme sitä vastaan mielellämme jatkossakin. Tämän sivun alareunasta löydät lomakkeen, jonka kautta voit välittää palautetta sivun kehittäjille. Tämä on vasta alkua – jatkamme tiiviisti uuden verkkopalvelun kehittämistä tulevaisuudessakin.

→ Tutustu uudistuneeseen sivustoon

Ota uuden sivuston ominaisuudet haltuun webinaarissa.

Haluatko opastetun kierroksen uudella verkkosivullamme? Osallistu Nordnet-koulun webinaariin, joka järjestetään 3.10.2019 klo 16–18. Webinaarissa käymme kattavasti läpi sivuston toiminnallisuudet.

Kun seuraat webinaaria livenä, sinulla on mahdollisuus esittää webinaarin vetäjille kysymyksiä suorassa lähetyksessä. Webinaari julkaistaan myös jälkikäteen Nordnet Suomen YouTube-kanavallalinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan, joten ei haittaa, vaikka et ehtisi seuraamaan sitä suorana.

Responsiivinen design.

Sivusto on suunniteltu toimimaan hyvin niin puhelimella, tabletilla kuin isollakin näytöllä. Verkkopalvelu ja Nordnet-sovellus on myös suunniteltu toimimaan entistä saumattomammin yhdessä: esimerkiksi luomasi seurantalistat synkronoituvat automaattisesti sovelluksen ja verkkopalvelun välillä.

Parempi yleisnäkymä sijoituksiisi ja potentiaalisiin sijoituskohteisiin.

Nordnet.fi on saanut mm. uuden menun, uudet osake-, rahasto- ja ETF-sivut sekä uusia toiminnallisuuksia omaan salkkuun sopivien sijoituskohteiden suodattamiseksi esiin. Uusia suodatustoimintoja rahasto- ja ETF-näkymissä ovat mm. "Matala hiiliriski" ja "Ei-toivotut omistukset", joiden avulla voit suodattaa pois rahastoja ja ETF:iä, jotka omistavat kyseenalaisilla toimialoilla toimivia yhtiöitä.

  • Navigointi.
    Sivuston menu ja rakenne on uudistettu täysin, jotta löytäisit helpommin etsimäsi.
  • Sivuni-valikko.
    Sivuni-valikosta löydät kaiken oleellisen sijoituksiisi liittyen: mm. kaikki tilisi kattavan yleisnäkymän, tilikohtaisen yleisnäkymän, tapahtumat ja laskelmat, salkkuraportit sekä seurantalistasi.
  • Pörssit ja markkinat.
    Tästä valikosta löydät niin markkinoiden yleiskatsaukset ("Markkinakatsaus" ja "Uutiset") kuin myös osake-, rahasto-, ETF-kurssilistat sekä muut tuotteet, joihin Nordnetin kautta voi sijoittaa: Bull- ja Bear-sertifikaatit, minifutuurit, optiot, ym. Samasta valikosta löydät myös osake- ja rahastoideasivut, jotka auttavat sinua löytämään salkkuusi sopivia sijoituskohteita.

Reaaliaikaisesti striimaavat kurssit käytössäsi.

Tarjoamme kaikille asiakkaillemme maksutta reaaliaikaisesti päivittyvät striimaavat kurssit Suomen, Ruotsin, Norjan* ja Tanskan pörsseihin listattuihin osakkeisiin ja warrantteihin.

Näet jatkossa em. pörsseistä kurssien lisäksi striimavana ja reaaliajassa tarjouskirjan ja kaikki viisi tarjoustasoa. Myös viimeisimmät kaupat päivittyvät automaattisesti.

Striimaavat kurssit ovat käytössä uuden verkkopalvelun puolella ja mobiilisovelluksessa osake/instrumenttikohtaisilla sivuilla (ks. esimerkiksi Nokia). Tunnistat striimaavat kurssit keltaisesta salamasta. Toiminnallisuus on kytketty valmiiksi päälle, eikä vaadi sinulta toimenpiteitä.

*Tarjous Oslon pörssin reaaliaikaisista ja striimaavista kursseista on voimassa 31.12.2020 asti.

Muita uusia ominaisuuksia:

  • Entistä suurempi värikontrasti ja parempi luettavuus.
  • Entistä selkeämmät näkymät ETF:ien ja rahastojen löytämiseen.
  • Uudet osake- ja rahastoideasivut.
  • Sadoittain asiakaspalautteisiin perustuvia pieniä parannuksia.
  • Käyttäjäystävällisempi, nykyaikainen rakenne, johon on helpompi kehittää uusia toiminnallisuuksia jatkossa asiakkaidemme palautteen perusteella.

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Kaikkia sivuja, kuten esimerkiksi Sopimukset ja palvelut -näkymää, omistusten ostoeräkohtaisia hankintatietoja ja veroraportteja ei ole vielä siirretty uuteen verkkopalveluun. Myöskään reaaliaikaisia talletuksia ei vielä voi tehdä uudessa verkkopalvelussa. Nämä ja muutkin puuttuvat sivut tullaan siirtämään uuteen verkkopalveluun lähitulevaisuudessa, kun koodaajamme ehtivät ne käsitellä, mutta siihen asti löydät kyseiset sivut vanhan verkkopalvelun puolelta.

Tässä suorat linkit sivuille, jotka puuttuvat vielä uudesta palvelusta:

Ei vaadi. 28.9.2019 alkaen uusi verkkosivusto on oletuksena käytössä, kun kirjaudut Nordnet.fi-osoitteeseen. Salkkusi, toimeksiantojen tekemisen logiikka ja sopimuksesi pysyvät samoina kuin ennenkin. Vain verkkopalvelu uudistuu.

Kyllä. Vanhaan verkkopalveluun kirjautuminen on mahdollista niin kauan, kunnes kaikki toiminnallisuudet on saatu siirrettyä uuteen verkkopalveluun. Vanha verkkopalvelu on käytettävissäsi vielä vuoden 2020 puolella. Kirjaudu vanhaan verkkopalveluun tästä.

Näet salkkusi nousijat ja laskijat kohdasta Sivuni > Yleisnäkymä > Salkkuni nousijat ja laskijat. Voit vaihtaa näkyviin joko osakkeet ja ETF:t sekä muut pörssilistatut tuotteet (välilehti "Pörssilistatut") tai noteeraamattomat rahastot (välilehti "Rahastot").

Tarkemman erittelyn omistustesi keskikursseista, lainoitusarvoista ja tuotoista koko omistusajalta näet kohdasta Sivuni > Tilin yleisnäkymä.

Näet Osingot uudesta palvelusta kohdasta Sivuni > Tapahtumat ja laskelmat. Valitse Tapahtumatyypiksi Osingot ja haluamasi aikaväli.

Sivun alareunan yhteenveto näyttää kuitenkin tällä hetkellä kaikki tapahtumat, ei ainoastaan osingot.

Sen vuoksi suosittelemme käyttämään vielä vanhan verkkopalvelumme osinkoraporttia, ennenkuin uuden palvelun raportti on korjattu. Löydät vanhan verkkopalvelun osinkoraportin täältä.

Jos seurantalistasi ovat vanhan verkkopalvelumme puolella, voit tuoda ne uuteen verkkopalveluun kohdasta Sivuni > Seurantalistani - Tuo seurantalistat.

Nordnetin kautta tilattavaa Inderesin analyysipalvelua ei ole vielä siirretty uuden verkkopalvelun puolelle. Pääset analyysipalveluun vanhan verkkopalvelun puolelta kohdasta Uutiset > Analyysit.

Valuutanvaihtosivua ei ole vielä siirretty uuden verkkopalvelun puolelle. Pääset vaihtamaan valuuttaa vanhan verkkopalvelun puolelta kohdasta Salkku > Valuuttatilit.

Otamme mielellämme vastaan palautetta ja jatkamme uuden verkkopalvelun kehitystyötä sen pohjalta myös jatkossa. Voit lähettää palautetta tämän sivun alareunassa olevan lomakkeen kautta.

Palaute, kysymykset ja kehitysideat.

Jos sinulla heräsi kysymyksiä uuden verkkopalvelun toiminnallisuuksista, kannattaa katsoa asiakaspalvelusivustomme Usein kysyttyä -osio. Kysymykseen voi löytyä sieltä jo vastaus.

Palvelemme myös puhelimitse numerossa 020 198 5898 (ma–pe 9.45–18.30, 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min) sekä salkun viestikeskuksen kautta. Jos mielessäsi on omaa asiakkuuttasi koskeva kysymys, niin puhelin ja salkun viestikeskus ovat oikeat kanavat ottaa meihin yhteyttä.

Jos sinulla on mielessäsi kehitysidea tai haluat antaa muuta sivustoon liittyvää palautetta, käytä oheista lomaketta. Huomioi, että palaute menee suoraan sivuston kehittäjille, jotka ovat pääosin englantia ymmärtäviä ruotsalaisia. On siis suositeltavaa käyttää jompaa kumpaa näistä kielistä, jos ne sattuvat taipumaan. Myös suomenkieliset palautteet käännetään, käsitellään ja huomioidaan.

HUOM: oheinen lomake on tarkoitettu vain kehitysehdotuksiin ja palautteeseen nykyisistä tai puuttuvista ominaisuuksista Nordnetin verkkopalvelussa. Jos kysymyksesi koskee omaa asiakkuuttasi tai et tiedä, miten jokin asia verkkopalvelussa tehdään, ole hyvä ja katso usein kysytyt kysymykset tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.