Customer service

Mistä löydän tietoa käynnissä olevista yhtiötapahtumista?

Jos yhtiötapahtuma kohdistuu omistamaasi osakkeeseen, saat siitä aina tiedon sekä nordnet.fi-palvelun kautta että ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Kaikki kirjaukset yhtiötapahtumaa koskien on lähtökohtaisesti mahdollista hoitaa sähköisesti verkkopalvelussamme.   

Yhtiötapahtuma voi olla esimerkiksi osakeanti, osto- tai vaihtotarjous tai jokin muu osakkeenomistajan hyväksymistä vaativa tapahtuma. Osakkeenomistajana on tärkeää seurata myös yhtiöiden omaa Investor Relations -tiedottamista.   

Erilaiset ajankohtaiset yhtiötapahtumat löydät myös verkkopalvelustamme sisäänkirjautuneena kohdasta Salkku > Omat / Muut yhtiötapahtumat.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää