Tervetuloa uuteen Nordnet.fi-palveluun!Lue lisää tästä.
Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää
Customer service

Ongelmia sisäänkirjautumisessa?

Sisäänkirjautumisongelma saattaa johtua jostakin seuraavista syistä:

  • käyttäjätunnus tai salasana on virheellinen -> tarkista isot ja pienet kirjaimet, numerot sekä erikoismerkit. Onko esimerkiksi O-kirjaimen näköinen merkki sittenkin 0 (nolla) tai l-kirjain 1 (yksi) tai I (iso i)?
  • kirjautumistunnuksesi ovat lukkiutuneet, mikä voi johtua liian monesta virheellisestä kirjautumisyrityksestä tai arvo-osuustilin siirrosta -> ota yhteyttä soittamalla asiakaspalveluumme. Jos tunnuksesi ovat lukossa, lukitus voidaan poistaa jo puhelun aikana.
  • internetselaimen päivitys saattaa aiheuttaa häiriöitä kirjautumisessa -> tyhjennä selaimen sivuhistoria ja poista evästeet.

Ohjeita sivuhistorian tyhjentämiseen:

Internet Explorer: Työkalut/ Tools -> Internetasetukset/ Internet Options -> Selaushistoria/ Browsing history -> Poista/Delete

Mozilla Firefox: Sivuhistoria/History -> Poista historiatietoja/Clear Recent History -> Poista tiedot/Clear Now

Google Chrome > Historia/History > Poista selaustiedot /Clear browsing data

Tarkista, että selaimesi on ajan tasalla

Sisäänkirjautuminen ei enää jatkossa onnistu vanhentuneilla selaimilla, joiden turvallisuusominaisuudet ovat puutteelliset.
Seuraavia selaimia ei enää jatkossa tueta:

  • Safari 8 tai vanhempi
  • Internet Explorer 10 tai vanhempi

Jos käytät yllä mainittuja selaimia, suosittelemme päivittämään selaimen joko uudempaan versioon, tai jompaan kumpaan seuraavista selaimista:

  • Google Chrome (uusin versio tai korkeintaan kaksi versiota tätä vanhempi)
  • Mozilla Firefox (uusin versio tai korkeintaan kaksi versiota tätä vanhempi)

Mikäli mikään edellä mainituista kohdista ei ratkaise ongelmaa, tilaa uudet kirjautumistunnukset. Uudet kirjautumistunnukset saapuvat postitse ja niiden saapumisessa kestää pari viikkoa. Voit kuitenkin kirjautua palveluun jo tunnuksia odottaessasi Mobiilivarmenteella, kunhan tunnuksesi eivät ole lukossa (ks. toinen bullet-kohta yllä). Lue lisää Mobiilivarmenteesta kirjautumismenetelmänä tästä.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.