Customer service

Mitä voin tehdä turvallisuuden parantamiseksi?

Voit lisätä turvallisuutta vaihtamalla käyttäjätunnuksen ja/tai salasanan säännöllisin väliajoin. Kirjaudu sisään nykyisellä käyttäjätunnuksella ja salasanalla, mene Asetuksissa kohtaan Sisäänkirjautumistunnisteet ja klikkaa Vaihda sisäänkirjautumistunnisteet.    

Valitse sellainen käyttäjätunnus, jonka muistat helposti. Helpoin tapa on käyttää sähköpostiosoitettasi käyttäjätunnuksena, mutta voit myös valita minkä tahansa haluamasi käyttäjätunnuksen. Käyttäjätunnuksen tulee olla vähintään 6 merkkiä pitkä. Hyväksyttyjä merkkejä ovat pienet kirjaimet a-z, numerot 0-9 ja erikoismerkit _.@.   

Valitse salasana huolellisesti. On tärkeää, että se vastaa korkeaa turvallisuustasoa, ja että muistat sen ilman, että sinun tarvitsee kirjoittaa sitä muistiin. Salasanan tulee olla vähintään 8 merkkiä pitkä ja sen tulee sisältää vähintään 1 iso kirjain (A-Z) ja 1 pieni kirjain (a-z), 1 numero (0-9) ja 1 erikoismerkki (_ . , : ; > * - + = ! ? @ $ & ( ) /).    

Salasana kannattaa vaihtaa erityisesti silloin, jos epäilet, että joku toinen henkilö on voinut saada ne käyttöönsä. Käyttäessäsi yleisiä tietokoneita, muista tyhjentää selaimen välimuisti lopettaessasi internetin käytön.   

Sinun kannattaa myös huolehtia virussuojan ja palomuurin säännöllisestä päivittämisestä. Käytä lisäksi ns. vakoiluntorjuntaohjelmaa, mikäli viruksentorjuntaohjelmasi ei sitä sisällä.    

Älä koskaan anna sisäänkirjautumistunnisteitasi toisten käsiin. Tämä koskee kaikkia tilanteita, kuten esim. puhelin-, sähköposti- tai muita internettiedusteluita. Sinun on hyvä tietää, että Nordnet ei koskaan kysy sisäänkirjautumistunnuksiasi. Älä myöskään jätä taloudellisia tietoja, yhteystietoja tai muita vastaavia tietoja tuntemattomilla internetsivustoilla tehtäviin tiedusteluihin.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää