Customer service

Mistä johtuu, että tulen lippuja sisältävälle sivulle, kun yritän kirjautua sisään?

Mikäli kirjautuessasi sisään internetpalveluumme tulet sivulle, jossa on lippuja, johtuu se todennäköisesti siitä, että tietokoneesi kello tai päivämäärä on asennettu väärin. Tuplaklikkaamalla tällöin järjestelmäkelloa oikeassa alalaidassa, pääset tarkistamaan tietokoneesi aika-asetukset ja muuttamaan niitä.   

Jos se ei auta, voit kokeilla ottaa pois vanhoista internetasetuksista evästeet. Saat poistettua ne esimerkiksi näin:

  • Internet Explorer: Tools > Internet Options > General > Browsing history > Delete

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää