Customer service

En pääse kirjautumaan Sharevilleen

Erilaisia selain-, virustorjunta- ja palomuuriohjelmistoja on tarjolla runsaasti, joten kaikkiin tapauksiin ei ole olemassa yhtä ratkaisua. Lähtökohtaisesti selaimen päivittäminen uusimpaan versioon, välimuistin ja selaushistorian tyhjennys ja kolmannen osapuolen evästeiden hyväksyminen ratkaisevat ongelmat.

Ongelmat Nordnetiin kirjautumisessa

Sharevilleen kirjautuminen tapahtuu Nordnet-tunnuksillasi. Jos sinulla on ongelmia päästä sisään Nordnet-tunnuksillasi, katso tämä sivu.

Evästeet

Yleisin syy sille, miksi Shareville ei toimi oikein, on kolmannen osapuolen evästeiden (3rd party cookies) esto. Sharevillen käyttämiseksi sinun on sallittava kolmannen osapuolen evästeet vähintään verkko-osoitteille http://www.shareville.filinkki toiselle sivustolle ja http://www.nordnet.filinkki toiselle sivustolle.

Tavallisesti kolmannen osapuolen evästeiden hallinta onnistuu eri selaimissa tietosuoja-asetusten kautta seuraavilla tavoilla:

Firefox-tuki: Evästeiden päälle- ja poiskytkeminenlinkki toiselle sivustolle

Chrome-ohjeet: Evästeiden ja sivustotietojen hallintalinkki toiselle sivustolle

Internet Explorer -ohjeet: Evästeet: usein kysytyt kysymyksetlinkki toiselle sivustolle

Opera-ohjeet: Evästeasetuksetlinkki toiselle sivustolle

Lisäksi on mahdollista, että käyttämäsi virustorjunta- ja/tai palomuuriohjelmisto estää kirjautumisen Sharevilleen ja/tai kolmannen osapuolen evästeiden käytön. Varmista, että Shareville ja Nordnet on asetettu näissäkin tapauksissa vähintään hyväksytyiksi poikkeuksiksi.

Adblock

Adblock-mainonnanestosovellus saattaa haitata joitain Sharevillen toiminnallisuuksia. Jos et näe esimerkiksi Seuraa-painikkeita Sharevillessä, kannattaa lopettaa mainonnaneston käyttö Shareville.fi-sivustolla. Shareville ei sisällä mainoksia.

Shareville-sovellus

Jos käytät Shareville-sovellusta, tarkista sovelluskaupasta, että sovelluksesi on uusin mahdollinen versio. Tämä käy ilmi siitä, lukeeko Shareville-sovellussivun painikkeessa "Avaa" vai "Päivitä". Jos siinä lukee "Päivitä", klikkaa painiketta. Jos tämä ei auta, kokeile poistaa sovellus ja asentaa se uudelleen.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää