Customer service

Miksi pitää odottaa 2 päivää myynnin jälkeen, jos haluaa nostaa rahaa salkusta?

Mikäli teet noston liittyen toteuttamaasi myyntiin, sinun on tärkeää muistaa, että kaupan selvityspäivä on pörsseissä kahden pankkipäivän päästä kaupan toteutumisesta. Tämä tarkoittaa, että rahat ovat salkussasi vasta selvityspäivänä (T+2). Mikäli teet nostopyynnön ennen selvityspäivää, Nordnet lainaa sinulle rahat noston suorittamiseksi ja maksat Nordnetille korkoa noston seurauksena syntyneestä lainasta. Nordnet suorittaa nostopyyntösi tarkistamatta ovatko varat nostettavissa ilman korkoseuraamuksia. Selvityspäivä tai ns. arvopäivä lukee laskelmassa, jonka saat kaupan toteutumisesta seuraavana päivänä. Ulkomaisia osakkeita myytyäsi sinun tulee myös huolehtia valuutanvaihdosta ennen nostoa, koska nostot tehdään aina EUR-tililtä.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää