Customer service

Miten teen noston salkusta tai tililtä vastatililleni?

Voit tehdä noston suomalaiselle vastatilillesi kohdassa Sivuni > Nosto. Nosto-toiminnon kautta voit tehdä nostoja ennakkoon ilmoittamillesi vastatileille. Nostojen tulee tapahtua kotimaiselle tilille.

Verkkopalvelun kautta tehty nosto on maksuton. Viestitse tai kirjallisesti toimitetun nostopyynnön käsittelystä veloitetaan hinnaston mukainen kulu.

Nostot suoritetaan kaksi kertaa jokaisena pankkipäivänä:

- aamupäivän nostojen tulee olla tehtynä klo 10.45 mennessä

- iltapäivän nostojen tulee olla tehtynä klo 14.15 mennessä

Aiemmat nostot näet, kun klikkaat Nosto-sivun kohtaa "Katso lista tehdyistä nostoista".

Ohjeistus kirjallisesti tehtyjen nostopyyntöjen osalta: Täytä palvelustamme löytyvä Nostopyyntö-lomakeavautuu uuteen ikkunaan ja toimita se meille postitse. Muista allekirjoittaa nostopyyntö. Lähetä nostopyynnön liitteenä myös kopio kuvallisesta henkilöllisyystodistuksestasi. Otathan huomioon, että kirjallisen nostopyynnön käsittelystä veloitamme hinnastomme mukaisen toimenpidemaksun. Huomioithan lisäksi, että toteutamme rahansiirtoja ainoastaan asiakkaan omille pankkitileille.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää