Tervetuloa uuteen Nordnet.fi-palveluun!Lue lisää tästä.
Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää
Customer service

Miten teen talletuksen salkkuuni?

Reaaliaikainen talletus

Voit tehdä reaaliaikaisen talletuksen Nordnetin vanhassa palvelussa kohdassa Salkku/Tili > Tilisiirrot > Talletukset ja seuraamalla sivulla annettuja ohjeita. Reaaliaikainen talletus on mahdollista Aktian, Nordean, Osuuspankin, S-Pankin/FIMin, Danske Bankin, POP Pankin, Säästöpankin ja Handelsbankenin tileiltä. Palvelumme päivitystöistä johtuen tätä toiminnallisuutta ei voi käyttää aikavälillä noin 23.00–07.00. Voit varmistaa talletuksen toteutumisen kohdasta Tapahtumahistoria. Verkkomaksuissa on päiväkohtainen 200 000 euron yläraja. Mikäli siirtämäsi summa ylittää mainitun rajan, ylimenevä osa siirtyy salkkuusi/tilillesi vasta seuraavana pankkipäivänä.

Huom! Kun teet reaaliaikaisen talletuksen Nordnetiin ja palaat pankin maksusivulta takaisin Nordnetin verkkopalveluun, älä sulje paluuikkunaa oikean yläreunan x-painikkeesta. Palaa Nordnetin palveluun klikkaamalla ikkunan sisällä olevan sinipohjaisen ”Sulje”-painiketta, jotta rahat näkyvät salkussasi heti. Huomioi myös, että Nordnetissä oleville tileille ei voi tehdä talletuksia ulkomaisilta tileiltä, eikä rahaa voi myöskään nostaa niiltä ulkomaiselle tilille. Kielto johtuu 3.1.2018 voimaan astuneesta MiFID II -lainsäädännöstä.

Reaaliaikaista talletusta ei voi vielä tehdä Nordnetin uudessa palvelussa. 
 

Talletus salkkuun/tilille manuaalisesti (viitepankkisiirtona)

Voit siirtää rahaa verkkopankistasi salkkuusi/tilillesi tallettamalla rahaa Nordnetin tilille vastaavassa pankissa. Jos Nordnetillä ei ole tiliä samassa pankissa, voit siirtää rahat Nordnetin tilille missä tahansa pankissa. Näet listan Nordnetin tileistä kohdassa Talletukset.

Kun teet siirron viitepankkisiirtona, käytä aina salkku-/tilikohtaista viitenumeroasi. Viitenumero on välttämätön, jotta voimme siirtää rahan salkkuusi/tilillesi. Siirto rekisteröidään manuaalisesti ja maksun siirtyminen salkkuusi/tilillesi kestää 2–3 pankkipäivää.

Tarvittavat tiedot viitepankkisiirron tekemiseksi salkkuusi/tilillesi löydät uudesta palvelustamme kohdasta Sivuni > Talletus > Tilisiirto.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.