Customer service

Mistä voin aktivoida maksullisia lisäpalveluita?

Maksulliset lisäpalvelut voit aktivoida klikkaamalla vanhan verkkopalvelumme ylävalikosta Salkku > Sopimukset ja palvelut. Valitse haluamasi lisäpalvelu ja klikkaa sen edestä ’’Tilaa’’ -painiketta.

Samasta näkymästä pääset tarkistamaan sinulla olevat aktiiviset lisäpalvelut. Voit samalla peruuttaa tilauksia, klikkaamalla lisäpalvelun edestä ’’Lopeta tilaus’’.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää