Customer service

Jos minulla on ylilainoitustilanne, onko joku minuun yhteydessä?

​Mikäli olet ilmoittanut Salkku > Asetukset-kohtaan sähköpostiosoitteesi, Nordnet lähettää sinulle joka aamu viestin, jos salkussa on ylilainoitustilanne. Joissakin tapauksissa olemme yhteydessä asiakkaisiimme myös puhelimitse tai viestikeskuksen kautta.

Nordnetillä ei kuitenkaan ole velvollisuutta olla yhteydessä salkunhaltijaan ylilainoituksen korjaamiseksi. On sinun velvollisuutesi huolehtia siitä, ettei salkkusi ole ylilainoitettu.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää