Customer service

Reklamaatiot

Reklamaatiot

 

Nordnetin tavoite on Suomen tyytyväisimmät pankkiasiakkaat. Tarjoamme palveluita, joita on helppo käyttää ja jotka tuovat asiakkaille lisäarvoa. Suhtaudumme asiakkaidemme palautteeseen sekä reklamaatioihin vakavasti, sillä ne antavat meille tärkeää tietoa tuotteidemme ja palveluidemme kehittämiseen.

Anna palautetta ja vaikuta palveluihimme

Mikäli haluat antaa palautetta tai olet tyytymätön johonkin tuotteeseemme tai saamaasi palveluun, ota ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 020 198 5898. Kaupankäyntiin liittyvissä tapauksissa voit olla yhteydessä suoraan meklareihimme puh. 020 198 5898. Asiakaspalveluun tai meklareihimme saat yhteyden myös sisäänkirjautuneena palveluun viestikeskuksen kautta tai sähköpostitse asiakaspalvelu@nordnet.fi. Mikäli et ole tyytyväinen asiakaspalvelusta tai meklareiltamme saamaasi vastaukseen ja haluat esittää korvausvaatimuksen, sinulla on mahdollisuus tehdä asiasta reklamaatio. Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti ja siitä tulee käydä ilmi kaikki asiaan liittyvät yksityiskohdat ja taustatiedot, kuten päivämäärät, tapahtumat jne. Liitä mukaan myös asiakaspalvelun/meklarin kanssa käyty kirjeenvaihto sekä mahdollisesti vaatimasi vahingonkorvauksen määrä. Kirjalliset reklamaatiot tulee lähettää Nordnetiin viestikeskuksen kautta, sähköpostitse asiakaspalvelu@nordnet.fi tai postimaksutta osoitteeseen: Nordnet Bank AB Suomen sivuliike, Reklamaatiot, Tunnus 5018590, 00003 VASTAUSLÄHETYS. Pyrimme vastaamaan palautteisiin ja reklamaatioihin nopeasti, viimeistään 14 pankkipäivän kuluessa. Mikäli asian käsittely vaatii enemmän aikaa, siitä ilmoitetaan asiakkaalle.

Neuvonta ja mahdollisuus saattaa asia ulkopuolisten käsiteltäväksi

Mikäli olet tyytymätön Nordnetin tekemään päätökseen, voit ottaa yhteyttä Vakuutus- ja rahoitusneuvontaanlinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan. Sinulla on myös mahdollisuus saattaa asia Arvopaperilautakunnanlinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan, Kuluttajariitalautakunnanlinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan tai yleisen tuomioistuimen käsiteltäväksi.

Voit tehdä valituksen myös EU:n verkkovälitteisen riidanratkaisusivuston kauttalinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan. Tämä palvelu on hyödyllinen erityisesti sinulle, joka asut muussa EU-maassa kuin Suomessa.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää