Customer service

Kehitysehdotukset ja tuoteideat

Nordnetin tavoitteena on olla Pohjoismaiden johtava säästäjän ja sijoittajan pankki vuoteen 2018 mennessä. Kehitämme jatkuvasti uusia palveluita, ratkaisuja ja toimintatapoja yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.

Kehitystyö ei kuitenkaan onnistu yksin, vaan tarvitsemme siihen monipuolisesti palautetta ja mielipiteitä. Arvostamme antamaasi palautetta, koska se antaa meille mahdollisuuden tarkastella myös omaa toimintaamme kriittisesti ja monipuolisesti.

Voit lähettää meille kehitysehdotuksia, palautetta ja uusia ideoita viestikeskuksen kautta tai sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@nordnet.fi.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää