Customer service

Mikä välityspalkkio salkussani on?

​Palkkiotasosi riippuu lähtökohtaisesti edellisen kuukauden kaupankäyntiaktiivisuudestasi. Palkkiotasosi näet kohdasta Salkku > Asetukset.

Palkkiotasoa laskettaessa saman henkilötunnuksen allaolevien salkkujen kaupat lasketaan yhteen. Kaikille saman henkilötunnuksen allaoleville salkuille tulee sama parempi yhteenlaskettu palkkiotaso.

Jos kuulut johonkin erikoishinnoitteluryhmään (mm. Active Trader- ja OSKL-asiakkaat), palkkiotasosi ei näy suoraan verkkopalvelussamme. Tarvittaessa saat tietää hinnoittelumallisi soittamalla joko asiakaspalveluumme tai lähettämällä viestiä viestikeskuksen kautta.

Katso kaupankäyntihinnasto ja miten liikut tasojen välilläavautuu uuteen ikkunaan.

Lähtökohtaisesti välityspalkkioluokka perustuu hinnastoomme. Meklariemme kanssa on mahdollista keskustella itselleen sopivasta normaalihinnastosta poikkeavasta komissiosäännöstä (puh. 020 198 5898). Sinun on syytä huomioida, että erityiskomissiosääntöjen myöntäminen perustuu aina jollain tasolla kaupankäyntiaktiivisuuteesi.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää