Customer service

Miten voin avata salkun?

Salkun avaus täysi-ikäiselle henkilölle

Jos haluat käydä kauppaa helposti, nopeasti ja vaivattomasti verkkopalvelussamme, sinun tulee ensin avata osake- ja rahastosalkku, eli arvo-osuustili. Osake- ja rahastosalkun voi avata Nordnetiin joko

  1. tunnistautumalla verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella
  2. sähköisesti täyttämällä asiakashakemuksen verkossa ja palauttamalla tulostetun ja allekirjoitetun sopimuksen meille postitse.

1. Osake- ja rahastosalkun, eli arvo-osuustilin avaaminen verkkopankkitunnuksilla

Kätevintä on tehdä asiakashakemus verkkopankkitunnuksilla. Osake- ja rahastosalkun avaaminen on mahdollista OP:n, Nordean ja Danske Bankin verkkopankkitunnuksilla sekä Mobiilivarmenteella.

Verkkopankkitunnuksilla täysi-ikäinen yksityishenkilö saa tilin auki heti päiväsaikaan klo 06.00–18.30 välillä. Asiakkaaksi voi hakea verkkopankkitunnuksillasi myös yöaikaan. Otamme silloin hakemuksesi vastaan ja saat ilmoituksen asiakkuutesi rekisteröinnistä heti aamulla.

Avaamalla asiakkuuden verkkopankkitunnuksia käyttäen ei tarvitse tehdä erillistä paperisopimusta, vaan sähköisen allekirjoituksen jälkeen valitset itsellesi käyttäjätunnuksen ja salasanan ja voit tehdä ensimmäisen kauppasi heti reaaliaikaisen rahansiirron jälkeen.

Avaa osake- ja rahastosalkku verkkopankkitunnuksilla

2. Osake- ja rahastosalkun, eli arvo-osuustilin avaaminen täyttämällä asiakashakemus verkossa ja palauttamalla sopimus postitse

Osake- ja rahastosalkun tai talletustilin voi avata myös ilman verkkopankkitunnuksia tekemällä hakemuksen verkossa. Tällöin asiakassopimus tulee tulostaa itse tai voit valita, että Nordnet lähettää asiakassopimuksen sinulle kotiin allekirjoitettavaksi. Sopimus tulee allekirjoittaa ja sopimuksen mukana tulee toimittaa kopio voimassaolevasta kuvallisesta henkilöllisyystodistuksesta (passi, ajokortti tai kuvallinen henkilöllisyyskortti), josta käy selkeästi ilmi tilinavaajan suomalainen henkilötunnus, allekirjoitus ja kuva.

Asiakkuuden avaamisen jälkeen lähetämme sinulle käyttäjätunnuksen ja salasanan Nordnetin palveluun postitse erillisissä lähetyksissä. Saatuasi ne postitse voit vaihtaa ne asetuksista haluamiksesi.

Avaa osake- ja rahastosalkku ilman verkkopankkitunnuksia

Asiakkuuden avaamisen jälkeen voit avata sisäänkirjautuneena Nordnetin verkkopalveluun helposti muita salkkuja tai talletustilin.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää