Customer service

Miten voin sulkea osakesäästötilini Nordnetissä?

Jos osakesäästötilin avaamisesta on kulunut korkeintaan 14 vuorokautta ja jos osakesäästötilillä ei ole vielä tapahtumia (talletuksia, nostoja tai kauppoja), niin tällöin osakesäästötilin lopettaminen onnistuu maksutta seuraavasti: kirjaudu sisään Nordnetiin ja lähetä viesti asiakaspalveluun viestikeskuksen kautta. Ilmoita viestissä, että haluat osakesäästötilisi suljettavan.

Jos osakesäästötili on ehtinyt olla voimassa yli 14 vuorokautta tai tilillä on ehtinyt olla tapahtumia (talletuksia, nostoja tai kauppoja), niin tilin lopetukseen tarvitaan kirjallinen lopetusilmoitus. Täytetyn lopetuslomakkeen voi toimittaa Nordnetiin skannattuna versiona palvelun viestikeskuksen kautta viestin liitteenä. Lomakkeen ohessa tulee toimittaa myös kopio kuvallisesta henkilöllisyystodistuksesta. Huomioi, että tilin lopettamisesta peritään Nordnetin hinnaston mukainen toimenpidemaksu.

Jos lomakkeen toimittaminen viestikeskuksen kautta ei syystä tai toisesta onnistu, täytetyn ja allekirjoitetun lopetuslomakkeen voi toimittaa Nordnetiin maksutta myös kirjeenä vastauslähetysosoitteella (Nordnet Bank AB Suomen sivuliike, Tunnus 5018590, 00003 VASTAUSLÄHETYS).

Asiasanat: Tilin lopetus, sulkeminen, lakkautus, salkun sulkeminen

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 10 583 3100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää