Customer service

Yritin avata osakesäästötilin, mutta se ei näyttänyt onnistuvan. Miten toimin?

Osakesäästötilien avaamisessa on ollut suuresta kuormituksesta johtuvaa hitautta. Jos saat osakesäästötiliä avatessasi virheviestin, osakesäästötilisi on todennäköisesti silti avattu onnistuneesti. Tilisi tulee näkyville noin vuorokauden sisällä kohdassa Sivuni > Yleisnäkymä. Tunnistat osakesäästötilisi OST-tunnuksesta. Tili näkyy listalla harmaana 1.1.2020 asti, jolloin rahansiirrot ja kaupankäynti tilillä aukeavat.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 10 583 3100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää