Customer service

Miksi vastaukseni yhtiötapahtumaan hylättiin?

3.1.2018 alkaen yhtiötapahtumiin liittyvien merkintöjen raportointiin on tullut uusia vaatimuksia, jotka johtuvat samana päivänä voimaan astuneesta MiFID II / MIFIR -lainsäädännöstä. Nordnet pidättää itsellään oikeuden mitätöidä sellaiset merkinnät, jotka eivät täytä uuden lainsäädännön vaatimuksia. Alla yleisimpiä syitä vastauksen hylkäämiseen.

Alaikäisten merkinnät yhtiötapahtumissa
Alaikäinen voi osallistua yhtiötapahtumiin, mutta vastaus tulee jättää palveluun huoltajan tunnuksien kautta. Alaikäisten tunnuksilla jätetyt vastaukset hylätään.

Yritysasiakkaiden merkinnät yhtiötapahtumissa
Yritysasiakkailta vaaditaan LEI-tunnus yhtiötapahtumiin. Tämä koskee myös kauppaa merkintäoikeuksilla. Lue lisää LEI-tunnuksesta tästä.

Soveltuvuusarvioinnit yhtiötapahtumissa
MiFID II -sääntelyn vuoksi osaan yhtiötapahtumista ei voi osallistua, jos vaadittavaa soveltuvuusarviointia ei ole suoritettu. Soveltuvuusarvioinnin löydät Nordnetin uudesta verkkopalvelusta, kohdasta Prooli - Tietämystesti.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää