Customer service

Viitesiirtotalletus ei näy salkussani – viitenumero unohtui tai on virheellinen

Jos teit talletuksen Nordnet-tilillesi viitesiirtona ja tilikohtainen viitenumero unohtui tai oli virheellinen, niin talletus ei kohdistu oikein Nordnetin järjestelmissä. Tällöin sinun tulee toimittaa tosite maksutiedoista asiakaspalveluumme viestitse verkkopalvelumme kautta tai postitse. Esimerkiksi kuva tai kuvakaappaus verkkopankissa tekemästäsi maksusta on riittävä. Maksutietojen kopioiminen tekstimuodossa ei ole riittävä todistus tehdystä maksusta.

Huolta rahojen katoamisesta ei ole, vaan talletukset saadaan aina kohdistettua maksutietojen perusteella.

Asiasanat: manuaalinen talletus, viitesiirtotalletus

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää