Customer service

Miksi en pysty avaamaan asiakkuutta verkkopankkitunnuksilla?

Jos saat virheilmoituksen, jonka mukaan asiakkuuden avaus verkkopankkitunnuksilla ei onnistu, se voi johtua seuraavista syistä:

  • Osoitteesi on ulkomailla.
  • Osoitteesi on salainen.
  • Olet jo valtuutettuna jollakin Nordnet-tilillä (esim. yrityksen tai lapsen tilillä).
  • Olet syöttänyt jonkin yksityiskohdan, esimerkiksi puhelinnumerosi, väärin lomakkeelle. Katso hakemuksesi läpi virheiden varalta. Kyseessä voi olla myös väliaikainen ongelma palvelussamme, joten voit myös kokeilla täyttää asiakashakemuksen uudelleen seuraavana päivänä.

Jos salkun avaus ei onnistu verkkopankkitunnuksilla, sinun tulee tehdä manuaalinen asiakashakemus.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää