Customer service

Voinko käydä kauppaa lapsen Nordnet-tunnuksilla?

Kaupankäynti lasten tileillä on on muuttunut MiFiD II -direktiivin astuttua voimaan 3.1.2018. Alaikäisen tunnuksilla ei voi enää suoraan käydä kauppaa, vaan toimeksiantojen taustalla tulee olla valtuutettu täysi-ikäinen henkilö (esim. vanhemmat tai isovanhemmat). Toimeksiantojen tekeminen ja mahdollisen kuukausisäästösuunnitelman luominen sekä muokkaaminen onnistuu siis vain vanhempien omien Nordnet tunnusten kautta. Lapsen tunnukset ovat nykyisin vain niin sanotut katselutunnukset, eli niillä pääsee näkemään salkun sisällön, mutta ei käymään kauppaa.

Lapsen salkun hallinnointi onnistuu valtuutetun omien Nordnet-tunnuksien kautta. Voit vaihtaa näkymää oman salkun ja lapsen salkun välillä.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää