Customer service

Kuinka lisään Smart-salkun kuukausisäästösopimukseen?

1) Klikkaa "Aloita neuvonta" nähdäksesi, mikä Nordnet Smart -salkuista sopii sinulle.

2) Mene kohtaan kaupankäynti > kuukausisäästäminen ja aloita kuukausisäästäminen.

3) Anna summa ja klikkaa "Lisää rahasto".

4) Etsi Nordnet Smart -salkku, johon haluat aloittaa kuukausisäästämisen.

5) Täytä vaaditut kentät ja aloita säästäminen.

Nordnet Smart -salkkuihin liittyvä neuvonnan tulos on voimassa kolme kuukautta testin tekemisestä. Tämä tarkoittaa, että jos haluat tehdä kolme kuukautta neuvonnan suorittamisen jälkeen yksittäisen sijoituksen sinulle suositeltuun Smart-salkkuun, niin sinun on suoritettava neuvonta uudelleen. Jos lisäät sinulle suositellun Nordnet Smart -salkun kuukausisäästösopimukseesi, niin sinulta ei kuitenkaan tulla vaatimaan testin suorittamista uudelleen kolmen kuukauden välein, vaan voit jatkaa kuukausisäästämistä Smart-salkkuun myös tämän jälkeen.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää