Customer service

Miten saan suljettua Nordnet-tilini?

Jos olet vahingossa luonut ylimääräisen salkun, jota et tarvitse ja jossa ei ole vielä ollut mitään tapahtumia (talletuksia, nostoja tai kauppoja), niin salkun sulkeminen onnistuu seuraavasti: kirjaudu sisään Nordnetiin ja lähetä viesti asiakaspalveluun viestikeskuksen kautta. Ilmoita viestissä sen salkun salkkunumero, jonka haluat suljettavan.

Jos salkussa on ehtinyt olla tapahtumia (talletuksia, nostoja tai kauppoja), niin tilin lopetukseen tarvitaan kirjallinen lopetusilmoitus. Täytetyn ja allekirjoitetun lopetuslomakkeen voi toimittaa Nordnetiin maksutta vastauslähetysosoitteella (Nordnet Bank AB Suomen sivuliike, Tunnus 5018590, 00003 VASTAUSLÄHETYS). Vaihtoehtoisesti täytetyn lopetuslomakkeen voi toimittaa Nordnetiin skannattuna versiona palvelun viestikeskuksen kautta viestin liitteenä. Lomakkeen ohessa tulee toimittaa myös kopio kuvallisesta henkilöllisyystodistuksesta.

Asiasanat: Tilin lopetus, sulkeminen, lakkautus, salkun sulkeminen

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää