Customer service

Miten teen talletuksen valuuttatililleni?

Tehdäksesi talletuksen muussa valuutassa kuin euroissa (esim. USD tai SEK), sinulla tulee olla kyseinen valuuttatili aktiivisena palvelussamme. Valuuttatilin voit avata kohdassa Salkku -> Valuuttatilit -> Avaa tili.
Tämän jälkeen voit tehdä XXX-määräisen talletuksen salkkuusi seuraavilla tiedoilla:


Talletuksen viitteenä ja/tai viestinä salkun numero

DKK:
IBAN: SE1950000000055548255053
SWIFT: ESSESESS

EUR:
IBAN: SE7350000000055548249134
SWIFT: ESSESESS

NOK:
IBAN: SE7850000000055548261363
SWIFT: ESSESESS

SEK:
IBAN: SE3850000000052211015786
SWIFT: ESSESESS

USD:
IBAN: SE9850000000055548249169
SWIFT: ESSESESS

CAD:
IBAN: E2350000000055548292811
SWIFT: ESSESES

Huomioithan, että valuuttatalletuksessa voi kestää muutama päivä normaalia viitesiirtotalletusta pidempään. Talletuksen kuittikopio on suositeltavaa lähettää asiakaspalveluumme verkkopalvelumme viestikeskuksen kautta, kun siirto on suoritettu. Huom: Valuuttatalletuksia voi tehdä vain suomalaisilta IBAN-muotoisilta valuuttatileiltä.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 10 583 3100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää