Customer service

Mistä johtuvat tuottoprosenttien erot Salkun yleisnäkymän Yhteenveto- ja Ostoerittäin -välilehtien välillä?

Ero johtuu siitä, että Ostoerittäin-välilehdellä tuotto on esitettynä ”valuuttaneutraalina” tuottona sijoituksen noteerausvaluutassa. Yhteenveto-sivulla puolestaan muiden kuin EUR-määräisten sijoitusten kohdalla tuottoon on huomioitu mukaan valuuttakurssimuutos euron ja sijoituksen noteerausvaluutan välillä ostohetken ja nykyhetken välillä. Yhteenveto-välilehdellä näkyvän tuoton saa yhdenmukaiseksi Ostoerittäin-välilehden tuoton kanssa vaihtamalla salkun perusvaluutan eurosta yksittäisen sijoituksen noteerausvaluutaksi. Tämä onnistuu salkun yleisnäkymän otsikon "Vapaana kaupankäyntiin" alta, alasvetomenusta, jossa oletusvaluuttana näkyy "EUR".

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää