Customer service

Miten Nordnet viestii ongelmatilanteissa?

Jos palvelussamme ilmenee ongelmia, informoimme niistä seuraavasti:

1. Kiireellisissä ja tärkeissä, kaikkia asiakkaitamme koskevissa asioissa (esimerkiksi tietyn markkinan osakkeiden ostaminen ei hetkellisesti onnistu) lähetämme viestin kaikkien asiakkaidemme salkkuihin viestikeskuksen kautta, lisäämme tiedon nordnet.fi -etusivulle ja viestitämme asiasta Facebook- ja Twitter-sivullamme. Tarvittaessa lähetämme asiasta myös sähköpostiviestin.

2. Kiirellisissä ja tärkeissä, osaa asiakkaistamme koskevissa asioissa (esimerkiksi kaikki pitkäaikaistoimeksiannot poistettu tietyltä markkinalta) lähetämme viestin asianosaisille viestikeskukseen sekä sähköpostin, jossa kehoitetaan tarkistamaan salkun viestikeskus. Jos asia koskee monia ja/tai asia on erityisen kiireellinen, viestimme asiasta lisäksi etusivulla ja edellä mainituilla sosiaalisen median kanavillamme.

3. Vähemmän kiireellisissä ongelmissa (esimerkiksi Shareville toimii epävakaasti teknisen ongelman vuoksi) viestimme asiasta ensisijaisesti Ajankohtaista-palstalla asiakaspalveluosion Ota yhteyttä-sivulla.

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 10 583 3100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää