Customer service

Miten vaihdan kielen? Hur kan jag byta språket? How do I change the language of nordnet.fi?

Voit vaihtaa sivuston kielen vanhassa verkkopalvelussa kohdasta Salkku > Asetukset > palvelun kieli. Myös mobiilisovellus toimii suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Valitettavasti uudessa verkkopalvelussa ei voi vielä vaihtaa kieltä. 

Du kan byta språket till svenska på Nordnets gamla sida från: Salkku > Asetukset > palvelun kieli. Klicka på svenska flaggan och tryck på knappen ”Muuta”. Mobilapplikationen fungerar också på finska, svenska och engelska. Tyvärr funkar det inte att ändra språket på den nya webbtjänsten.

You can currently use Nordnet's services in English only in the Nordnet app. Download the app for free at App Store or at Google Play. 

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu *Hinta: 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min.
020 198 5898
Meklarit
020 198 5898 +46 8 506 33 100 (ruotsiksi ja englanniksi klo 19 jälkeen)

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–18.30

Meklaripalvelun aukioloajat

Ma–pe
9.45–19.00 19.00–23.00 (ruotsiksi ja englanniksi)

Vastaanotto

Nordnet Bank AB Suomen sivuliike Yliopistonkatu 5, 3. krs FI-00100 HELSINKI 09 6817 81

Ma–pe
13.00–17.00

Huom! Vastaanottomme ei tarjoa asiakaspalvelua. Voit halutessasi tuoda lomakkeet vastaanottoomme, mutta asiakaspalvelumme palvelee vain puhelimitse ja viestitse.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön.Lue lisää