Uusi Nordnet.fi on avattu

Kaikilla asiakkailla on nyt pääsy uuteen Nordnet.fi-palveluun

Osa asiakkaistamme on päässyt jo jonkin aikaa testaamaan uutta Nordnet.fi:tä, mutta nyt uusi sivusto on avattu kaikille asiakkaillemme. Kehitämme sivua jatkuvasti ja lisäämme sinne vanhasta palvelusta tuttuja ominaisuuksia, kuten myös täysin uusia toiminnallisuuksia.

Sijoittamisen ja säästämisen pitäisi olla helppoa. Tästä syystä rakennamme uudesta palvelustamme helppokäyttöistä ja kaikilla päätelaitteilla toimivaa.

Voit käydä jo kauppaa uuden sivustomme betaversiossa

Kun kirjaudut sisään Nordnet-tilillesi, voit siirtyä testaamaan uuden sivustomme beta-versiota klikkaamalla menun oikeassa reunassa näkyvää “nordnet beta”-painiketta. Linkistä pääset palveluun, jonka toiminnallisuudet ovat rajoitetummat kuin nykyisessä nordnet.fi:ssä. Voit kuitenkin jo käydä kauppaa salkkusi kautta uudessa palvelussa – kyseessä ei siis ole vain testiympäristö, vaan toimiva, uusi palvelu.

Uudelle sivustolle on tulossa useita ominaisuuksia ennen kuin vuosi vaihtuu. Voit pian esimerkiksi nähdä, miten paljon tulet maksamaan kaupasta välityspalkkiota ennen Osta-painikkeen painamista. Muista tulevista ominaisuuksista voit lukea lisää täällä Nordnet Blogissa pian.

Testaa uutta sivustoa puhelimellasi tai tabletillasi

Jos kirjaudut uuteen palveluumme puhelimellasi tai tabletillasi, huomaat, että palvelu näyttää paremmalta kuin vanha palvelumme. Yksi merkittävimmistä eroista vanhaan palveluun on se, että uusi palvelu on responsiivinen, eli se toimii erilaisilla päätelaitteilla saumattomasti.

Muokkaa omaa yleisnäkymääsi

Onko sinulla Nordnetissä monta salkkua tai tiliä, mutta haluat keskittyä niistä vain yhteen? Uudella sivustolla voit valita, mitkä tileistäsi näkyvät yleisnäkymässä, kun kirjaudut sisään. Uutiset, joita näet yleisnäkymässä, liittyvät salkkusi omistuksiin. Jatkossa voit muokata uutisvirtaasi myös tarkemmin sen mukaan, mitä uutisia haluat salkussasi seurata.

Arvostamme palautettasi

Jos käyt uudessa palvelussamme usein, niin huomaat, että teemme sinne päivityksiä jatkuvasti. Sinulla on varmasti ideoita ja palautetta uudesta sivustosta – voit jättää palautteesi sivuston oikeassa alareunassa näkyvän sinisen “Anna palautetta” -painikkeen kautta. Palautteesi on meille erittäin arvokasta sivuston kehittämisessä!

Siirry testaamaan uutta Nordnetiä tästä!

Etkö ole vielä Nordnetin asiakas? Tule asiakkaaksi tästä.

Alla olevassa kommenttikentässä voit kommentoida tämän blogikirjoituksen sisältöä ja lukea muiden jättämiä kommentteja. Kommenttien sisältö ei edusta Nordnetin mielipidettä. Nordnet ei tarkista kommentteja ennen niiden julkaisemista, mutta poistamme epäasialliset kommentit, jos sellaisia esiintyy.
Jos haluat tietää lisää siitä, miten Nordnet käsittelee henkilötietojasi, klikkaa tästä.

guest
8 Kommentti
vanhin
uusin tykätyin
Inline-palaute
Näytä kaikki kommentit
Nimetön
Nimetön
16.10.2017 21:47

Päivittäkää hinnoittelu samalla piensijoittajille sopivaksi. T. Nalle W.

Nimetön
Nimetön
18.10.2017 20:34

Jos nyt ensin alkuun investoisitte vielä vähän lisää väriä ja mustetta…

Läppärin näytöllä ei näköjään kannata pitää selainta täysleveänä. Kapeammassa ikkunassa tiedot on aseteltuna kompaktimmin ja selkeämmin = helpommin luettavissa. Mielipideasia tietysti, ja näistähän sopii kiistellä.

Nimetön
Nimetön
17.11.2017 14:49

Uusi ulkoasu rasittaa silmiä ja on epäselvä.
Se ei myöskään herätä enää luottamusta kuten aiempi.
Parasta nordnetissä on ollut juuri sivuston laadullinen taso, nyt se on mennyttä.

Nimetön
Nimetön
Vastaa  Nimetön
18.12.2017 17:36

Täsmälleen samaa mieltä. Aivan järkyttävä söhellys tuo uusi sivusto, vanhalla sivulla surffaili huvikseenkin ja varmaan moni teki ‘heräteostoksia’ mikä hyödytti pankkia. Uusia sivuja ei paljon huvita vilkaistakaan.

Tämä on tietysti tehty mobiilin ehdoilla kuten muutkin sivut nykyään. Luulisi että edelleen merkittävä osa osakekaupoista tehdään PC:llä eikä millään puheimella. Luureille on oma aplikaatiokin.

Eipä ole mitään varsinaista korjausehdotusta antaa sivusta koska se on kaikilta osin huonompi kuin vanha.

Nimetön
Nimetön
19.12.2017 19:27

Tervehdys!

Tiedän, että juuri Te ette vastaa sivun ulkonäöstä, ettekä sen toiminnasta, mutta välittäkää, pliiis, tieto eteenpäin, että uusi ilme on Aiiivan hanurista, eikä se edes toimii kunnolla. Nöritit saisivat tehdä sivun loppuun, ja laittaa yleisölle vasta kun se on testattu. Olen aivan varma, etten ole ainoa tyytymätön asiakas…
Vanhat ominaisuudet on poistettu, ja kun tekee toimeksiannon niin sivu näyttää vanhentuneet osakehinnat. Pitää olla joku toinen sivu auki, mistä näkee tämän hetken hinnat. Olisi tässä muutakin sanottavaa, mutta luulisi että ammattilaiset osaa hommansa…

Nimetön
Nimetön
03.02.2018 10:39

Täysin toimimaton sivusto kaupankäyntiin. Ei mitään kehitysehdotusta muuta kuin että älkää tehkö suunta virhettä poistamalla käytöstä nykyistä toimivaa sivustoa. Kuten teitte jo Wintraden suhteen. Olen täysin vakuuttunut, että kaupankäynti, ennen kaikkea nopea treidaus pankkinne kautta tulee romahtamaan. Pelkästään oma bullerolv. kauttanne on n. 8M€ vuodessa johdannaiskaupassa. Mikäli siis kaupankäynti alustan vuoksi menee kauttanne mahdottomaksi, täytyy luonnollisesti etsiä pankki jonka kautta se ok mahdollista tulevaisuudessakin.

Nimetön
Nimetön
06.02.2018 01:44

Meinasi mennä kahvit väärään kurkkuun kun kävin kokeilemassa uutta palveluanne. No, ette ole varmaan niin hulluja että siirrätte käyttäjänne tuonne nykymuodossa – ettehän… 🙂

Nimetön
Nimetön
09.04.2019 12:51

uusi sivusto on huonompi kun vanha. Sekava, informaatiot hankalasti, ulkoasu huonompi. Uusi sivu ei tunnu tuovan mitään lisäarvoa, ainoastaan huonontavan kokonaisuutta.