Siirry pääsisältöön

Tuotepäällikön pääsiäisblogi: täyttä kaasua eteenpäin

On kulunut jo jonkin aikaa edellisestä kirjoituksestani. Itse asiassa eräs asiakas muistutti minua Twitterissä, että olisi jo aika uudelle tilannepäivitykselle.

Nordnetin lahjakkaat suunnittelijat, tuoteomistajat ja kehittäjät ovat viime aikoina työskennelleet suurten rakenteellisten parannusten ja monien pienten korjauksien parissa, mutta niistä ei ole vielä paljoa kerrottavaa.

Huomattavin viimeaikainen parannus liittyy ostojen ja myyntien näkymiseen kurssigraafeilla. Näet nyt tekemäsi ostot kurssigraafilla sinisillä palluroilla merkittynä ja vastaavasti myynnit punaisilla palluroilla. Ehkä olet niin tyytyväinen ajoitukseesi, että jaat graafin sosiaalisessa mediassa tai tajuat, ettei ajoitus ollut täydellinen. Joka tapauksessa tämän toiminnon avulla voit arvioida tekemiäsi sijoituspäätöksiä ja kehittyä entistä paremmaksi sijoittajaksi tulevaisuudessa. Kuten tavallista, kehitämme toimintoa edelleen ja lisäämme tulevaisuudessa mahdollisuuden nähdä ostot ja myynnit myös rahastojen osalta ja päivänsisäisesti kynttiläkaavioilla.

Olemme julkaisseet verkkopalveluumme myös yleiskatsaussivun ennen joulua lanseeratuille kurssihälytyksille. Nyt saat nopean yleiskuvan aktiivisista ja toteutuneista kurssihälytyksistäsi ja voit muokata tai poistaa aktiivisia kurssihälytyksiä. Uusimme myös rahastokohtaisia sivuja, joissa on nyt entistä enemmän tietoja niin ETP-tuotteiden kuin indeksienkin osalta. Olemme myös julkaisseet noin kolmekymmentä muuta pientä parannusta, joista löydät tarkemman listauksen alaviitteestä*. Sivuvalikkoon avautuvan uuden toimeksiantoikkunan ensimmäinen versio on myös valmiina. Voit tarkastella ja muokata toimeksiantoa ja pian myös tehdä toimeksiannon uudella tavalla. Voit nyt myös selata usein kysyttyjä kysymyksiä napsauttamalla kysymysmerkkiä kunkin sivun oikeassa alakulmassa.

Olemme myös luoneet uuden asiakaspolun uusille asiakkaille. Kasvamme nopeasti (41 % kasvu uusissa asiakkaissa edellisen vuoden aikana), joten parannus tuli oivalliseen aikaan. Työskentelemme jatkossakin tämän parissa ja pyrimme siihen, että tulevaisuudessa asiakkuuden avattuasi voit yhä helpommin avata tilin, aloittaa kuukausisäästämisen, ostaa ensimmäiset osakkeesi ja aktivoida Shareville-tilisi.

Sharevilleen liittyen minulla on muitakin mielenkiintoisia uutisia. Integroimme Sharevillen täysin verkkopalveluumme ja mobiilisovellukseemme, jotta ostojesi kommentoiminen, salkkusi jakaminen ja muiden inspiroiminen olisi entistä luonnollisempaa. Uusi tiimi on jo palkattu ja pääsimme aloittamaan heidän kanssaan pari viikkoa ennen hiihtolomaa. Heidän tehtävänään on yhdistää Sharevillen sosiaalinen verkosto moderniin verkkopalveluumme. Tällä hetkellä työskentelemme järjestelmiin liittyvän tekniikan parissa, mutta toivomme saavamme ensimmäisen Shareville-toiminnon verkkopalvelun puolelle kesään mennessä. Jos haluat auttaa uuden palvelun kehittämisessä ja olla mukana antamassa palautetta, liity “SharevilleX“-ryhmään Sharevillessä.

Julkaisemme säännöllisesti päivitettyjä versioita mobiilisovelluksestamme. Parannukset ovat viime aikoina olleet pääosin teknisiä viilauksia ja liittyneet esimerkiksi infobannereihin, joilla voimme ilmoittaa mahdollisista ongelmatilanteista palvelussamme. Uudet rahastosivut ja ostojen ja myyntien näkyminen kurssigraafeilla julkaistaan pian myös mobiilisovelluksessa. Voit käydä äänestämässä eniten toivomiasi uusia ominaisuuksia mobiilisovellukseen liittyen tämän linkin kautta.

Kirjoituksesta tuli pitkä, joten kiitän sinua tässä kohtaa lukemisesta ja lupaan jatkossa kertoa kuulumisistamme hieman säännöllisemmin. Mukavaa pääsiäistä! Toivottavasti pääsiäispupu pääsee tulemaan matkustusrajoituksista huolimatta.

/Rasmus Järborg, Nordnetin tuotepäällikkö

*Pienet parannukset verkkopalvelussa: näytä NAV-arvon edellinen päivitysajankohta pitämällä hiiren osoitinta rahaston NAV:in päällä; parannettu asettelu tilin yleiskatsaus -näkymässä; rahasto-ostojen keskikurssin ja rahaston viimeisimmän NAV:in järjestyksen muuttaminen selkeyden lisäämiseksi; Tapahtumat ja laskelmat -valikko näyttää nyt oletuksena edellisen 12 kuukauden tapahtumat; kopioitava salkkunumero tilin yleisnäkymän alaosassa; salkun omistusnäkymään lisätty “päivitä taulukko” -painike; kaupankäyntiluoton korkohistoriaa voi nyt tarkastella; ja tilin yleisnäkymässä käyttämäsi lajittelujärjestys tallentuu.

Kirjoitus on suomennos Ruotsin Nordnet Blogissa julkaistusta tekstistä.

Nordnet
Nordnet
Nordnetin työntekijät

Etkö ole vielä Nordnetin asiakas? Tule asiakkaaksi tästä.

Alla olevassa kommenttikentässä voit kommentoida tämän blogikirjoituksen sisältöä ja lukea muiden jättämiä kommentteja. Kommenttien sisältö ei edusta Nordnetin mielipidettä. Nordnet ei tarkista kommentteja ennen niiden julkaisemista, mutta poistamme epäasialliset kommentit, jos sellaisia esiintyy.
Jos haluat tietää lisää siitä, miten Nordnet käsittelee henkilötietojasi, klikkaa tästä.

guest
2 Kommentti
vanhin
uusin tykätyin
Inline-palaute
Näytä kaikki kommentit
Kiitos
Kiitos
10.04.2021 12:17

Onneksi vanhaa käyttöliittymää ei ole vielä rikottu.

heppu
heppu
Vastaa  Kiitos
10.04.2021 14:50

on se vanha rikottu ja rikki on uusikin. Yritä tapahtumat ja laskelmat-osiossa valita aikaväli kalenterista; ei onnistu.
Asiakaspalvelukin vaan vittuilee ja kieltää ottamasta yhteyttä. Hyvin menee.