Asiakaspalvelumme on erittäin ruuhkautunut – toivomme ymmärrystä

Pandemiaksi yltynyt koronavirustilanne vaikuttaa yhteiskunnan kaikkiin osa-alueisiin – myös meihin Nordnetillä. Teemme parhaamme, jotta verkkopalvelumme ja asiakaspalvelumme toimii normaalisti myös näinä poikkeuksellisina aikoina. Kauppamäärät ja yhteydenottojen määrä on kasvanut viime viikkoina valtavasti.

Jätäthän puhelinlinjan sitä tarvitsevalle

Toivomme, että asiakaspalvelu- ja meklarilinjaan soittaisivat lähipäivinä vain ne, joilla on erittäin kiireellistä asiaa kuten toimeksiantojen tekeminen. Emme valitettavasti ehdi vastata puhelimessa kaikkiin tiedusteluihin liittyen manuaalista työtä vaativiin yritysten ja alaikäisten tilien avausprosesseihin tai arvo-osuuksien siirtoihin. S-Pankista siirtyville asiakkaille lähetämme vahvistusviestit ja toivomme, ettei siirtoasioita tiedustella puhelimessa prosessin ollessa kesken.

Työskentelemme verkkoviestien parissa pidennetyin työvuoroin. Käsittelemme yhteydenotot ja muut manuaalista työtä vaativat toimenpiteet niin nopeasti kuin mahdollista, mutta valitettavasti viiveet ovat tällä hetkellä pitkiä.

Tutustu uuteen hakutoimintoon tai Q&A-osioon

Jos mielessäsi on sijoituksiisi liittyvä kysymys, niin arvostamme suuresti, jos katsot ennen yhteydenottoa usein kysyttyä -osiomme. Päivitämme osiota jatkuvasti ja pyrimme pitämään sen niin ajankohtaisena kuin mahdollista. Vastaus kysymykseesi voi löytyä jo sieltä. Myös verkkopalvelumme oikeassa yläkulmassa olevaa “Etsi”-hakukenttää on päivitetty hiljattain aiempaa älykkäämmäksi – voit löytää kysymykseesi vastauksen myös sitä kautta.

Perumme sijoittajatapahtumat ja asiakastapaamiset

Olemme peruneet kevään tapahtumat ja vierailut Nordnetissä. Olemme rajoittaneet asiakastapaamisia toimistolla, ja toivomme voivamme käydä niitä enemmän puhelimessa. Järjestämme muutamia valittuja webinaareja ennen kesää.

Poikkeusjärjestelyt Nordnetissä

Olemme tehneet kriittisten tiimien osalta Nordnetissä erityisjärjestelyjä. Emme työskentele kaikki samassa paikassa. Keskitymme tällä hetkellä verkkopalvelun toimivuuteen, tärkeimpiin toimintoihin ja kiireelliseen asiakaspalveluun sekä viestintään.

Toivomme asiakkailta ymmärrystä pitkittyneisiin vastausaikoihin niin puhelimessa kuin salkun viestikeskuksen kautta lähetettyihin viesteihin tänä poikkeuksellisena aikana.

Kiitos!

Suvi Tuppurainen, Nordnet Suomen maajohtaja

Etkö ole vielä Nordnetin asiakas? Tule asiakkaaksi tästä.

Alla olevassa kommenttikentässä voit kommentoida tämän blogikirjoituksen sisältöä ja lukea muiden jättämiä kommentteja. Kommenttien sisältö ei edusta Nordnetin mielipidettä. Nordnet ei tarkista kommentteja ennen niiden julkaisemista, mutta poistamme epäasialliset kommentit, jos sellaisia esiintyy.
Jos haluat tietää lisää siitä, miten Nordnet käsittelee henkilötietojasi, klikkaa tästä.

guest
5 Kommentti
vanhin
uusin tykätyin
Inline-palaute
Näytä kaikki kommentit
Pekka
Pekka
13.03.2020 12:52

Asiakkaana toivoisi että asioita käsitellään pääasiassa saapumisjärjestyksessä. Se tuntuisi reilulta. Nyt vaikuttaa siltä että niitä tehdään ihan jossain muussa järjestyksessä.

Pekka
Pekka
Vastaa  Suvi Tuppurainen
19.03.2020 11:26

Kunpa tuo menisikin noin, ihan muuta tietoa tulee asiakaspalvelusta 🙁

TQQ
TQQ
13.03.2020 13:25

Yleisluontoisia kysymyksiä voi kysellä myös Sharevillessä. Avuliaat kanssakäyttäjät kyllä auttavat, jos osaavat.