Tervetuloa asiakaspalveluun

Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Jos et löydä etsimääsi, ota meihin yhteyttä.

020 198 5898 Asiakaspalvelu ma-pe 9.00-18.30 Meklarit ma-pe 9.00-19.00

Asiakaspalvelu / Palvelumaksut

Mistä voin aktivoida maksullisia lisäpalveluita?

Maksulliset lisäpalvelut voit aktivoida klikkaamalla ylävalikosta Salkku > Sopimukset ja palvelut. Valitse haluamasi lisäpalvelu ja klikkaa sen edestä ’’Tilaa’’ –painiketta.

Samasta näkymästä pääset tarkistamaan sinulla olevat aktiiviset lisäpalvelut. Voit samalla peruuttaa tilauksia, klikkaamalla lisäpalvelun edestä ’’Lopeta tilaus’’.

Mistä näen lisäpalveluiden hinnat?

Lisäpalveluiden hinnat löydät hinnastostasivummeavautuu uuteen ikkunaan välilehdiltä.

Milloin ja miten lisäpalveluiden maksut veloitetaan?

Palvelu veloitetaan suoraan salkustasi automaattisesti kalenterikuukausittain, kuun vaihteessa. Veloitus tehdään kuukauden viiveellä, eli aina kuukausi jälkikäteen itse tilauksesta. Jos olet tilannut käyttöösi lisäpalvelun esimerkiksi tammikuussa, veloitus palvelun käytöstä tehdään helmikuussa. Jos peruutat käyttöösi ottamasi lisäpalvelun kesken kuuta, veloitus tapahtuu kuluneen kuukauden osalta täysimääräisesti.

Lisää aiheesta

Palvelumaksut



Puh. 020 198 5898
Asiakaspalvelu ma–pe 9–18.30
Meklarit ma–pe 9–19

Alkuun

Rahoitusvälineiden arvo voi nousta tai laskea. On olemassa riski, ettet saa sijoittamiasi varoja takaisin. Historiallinen kehitys ei ole tae tulevasta tuotosta. Sinun tulee perehtyä rahastoesitteeseen ja avaintietoesitteeseen ennen kuin sijoitat rahastoihin. Rahastoesitteen saat rahastoyhtiöltä ja avaintietoesitteen löydät nordnet.fi-sivustolta rahaston yleiskatsaus -sivulta sekä toimeksiantosivulta.