Tervetuloa asiakaspalveluun

Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Jos et löydä etsimääsi, ota meihin yhteyttä.

020 198 5898 Asiakaspalvelu ma-pe 9.00-18.30 Meklarit ma-pe 9.00-19.00

Asiakaspalvelu / Muut aiheet

Miten Nordnet viestii ongelmatilanteissa?

Jos palvelussamme ilmenee ongelmia, informoimme niistä seuraavasti:

1. Kiireellisissä ja tärkeissä, kaikkia asiakkaitamme koskevissa asioissa (esimerkiksi tietyn markkinan osakkeiden ostaminen ei hetkellisesti onnistu) lähetämme viestin kaikkien asiakkaidemme salkkuihin viestikeskuksen kautta, lisäämme tiedon nordnet.fi -etusivun Ajankohtaista -palstalle ja viestitämme asiasta Facebooklinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan- ja Twitterlinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan-sivullamme. Tarvittaessa lähetämme asiasta myös sähköpostiviestin.

2. Kiirellisissä ja tärkeissä, osaa asiakkaistamme koskevissa asioissa (esimerkiksi kaikki pitkäaikaistoimeksiannot poistettu tietyltä markkinalta) lähetämme viestin asianosaisille viestikeskukseen sekä sähköpostin, jossa kehoitetaan tarkistamaan salkun viestikeskus. Jos asia koskee monia ja/tai asia on erityisen kiireellinen, viestimme asiasta lisäksi etusivulla ja edellä mainituilla sosiaalisen median kanavillamme.

3. Vähemmän kiireellisissä ongelmissa (esimerkiksi Shareville toimii hitaasti tai ei lainkaan teknisen ongelman vuoksi) viestimme ensisijaisesti nordnet.fi:n etusivun Ajankohtaista-palstalla

Mistä johtuvat tuottoprosenttien erot Salkun yleisnäkymän Yhteenveto- ja Ostoerittäin -välilehtien välillä?

Ero johtuu siitä, että Ostoerittäin-välilehdellä tuotto on esitettynä ”valuuttaneutraalina” tuottona sijoituksen noteerausvaluutassa. Yhteenveto-sivulla puolestaan muiden kuin EUR-määräisten sijoitusten kohdalla tuottoon on huomioitu mukaan valuuttakurssimuutos euron ja sijoituksen noteerausvaluutan välillä ostohetken ja nykyhetken välillä. Yhteenveto-välilehdellä näkyvän tuoton saa yhdenmukaiseksi Ostoerittäin-välilehden tuoton kanssa vaihtamalla salkun perusvaluutan eurosta yksittäisen sijoituksen noteerausvaluutaksi. Tämä onnistuu salkun yleisnäkymän otsikon "Vapaana kaupankäyntiin" alta, alasvetomenusta, jossa oletusvaluuttana näkyy "EUR".

Lisää aiheesta

Muut aiheet



Puh. 020 198 5898
Asiakaspalvelu ma–pe 9–18.30
Meklarit ma–pe 9–19

Alkuun

Rahoitusvälineiden arvo voi nousta tai laskea. On olemassa riski, ettet saa sijoittamiasi varoja takaisin. Historiallinen kehitys ei ole tae tulevasta tuotosta. Sinun tulee perehtyä rahastoesitteeseen ja avaintietoesitteeseen ennen kuin sijoitat rahastoihin. Rahastoesitteen saat rahastoyhtiöltä ja avaintietoesitteen löydät nordnet.fi-sivustolta rahaston yleiskatsaus -sivulta sekä toimeksiantosivulta.