Tervetuloa asiakaspalveluun

Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Jos et löydä etsimääsi, ota meihin yhteyttä.

020 198 5898 Asiakaspalvelu ma-pe 9.00-18.30 Meklarit ma-pe 9.00-19.00

Asiakaspalvelu / Muut aiheet

Lapsellani ei ole vielä omaa pankkitilä. Voinko lisätä oman tilini vastatiliksi?

Lapsen vastaili saa olla lapsen oma tai jomman kumman huoltajan tili.

Voinko käydä kauppaa lapsen Nordnet-tunnuksilla?

Kaupankäynti lasten tileillä on on muuttunut MiFiD II -direktiivin astuttua voimaan 3.1.2018. Alaikäisen tunnuksilla ei voi enää suoraan käydä kauppaa, vaan toimeksiantojen taustalla tulee olla valtuutettu täysi-ikäinen henkilö (esim. vanhemmat tai isovanhemmat). Toimeksiantojen tekeminen ja mahdollisen kuukausisäästösuunnitelman luominen sekä muokkaaminen onnistuu siis vain vanhempien omien Nordnet tunnusten kautta. Lapsen tunnukset ovat nykyisin vain niin sanotut katselutunnukset, eli niillä pääsee näkemään salkun sisällön, mutta ei käymään kauppaa.

Lapsen salkun hallinnointi onnistuu valtuutetun omien Nordnet-tunnuksien kautta. Voit vaihtaa näkymää oman salkun ja lapsen salkun välillä Nordnet-palvelun vasemmassa yläkulmassa olevasta "Pikakirjautuminen"-osiosta.

Lisää aiheesta

Muut aiheet



Puh. 020 198 5898
Asiakaspalvelu ma–pe 9.45–18.30
Meklarit ma–pe 9.45–19

Alkuun

Rahoitusvälineiden arvo voi nousta tai laskea. On olemassa riski, ettet saa sijoittamiasi varoja takaisin. Historiallinen kehitys ei ole tae tulevasta tuotosta. Sinun tulee perehtyä rahastoesitteeseen ja avaintietoesitteeseen ennen kuin sijoitat rahastoihin. Rahastoesitteen saat rahastoyhtiöltä ja avaintietoesitteen löydät nordnet.fi-sivustolta rahaston yleiskatsaus -sivulta sekä toimeksiantosivulta.