Tervetuloa asiakaspalveluun

Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Jos et löydä etsimääsi, ota meihin yhteyttä.

020 198 5898 Asiakaspalvelu ma-pe 9.00-18.30 Meklarit ma-pe 9.00-19.00

Asiakaspalvelu / Kehitysehdotukset ja reklamaatiot

Reklamaatiot

Reklamaatiot

Nordnetin tavoite on Suomen tyytyväisimmät pankkiasiakkaat. Tarjoamme palveluita, joita on helppo käyttää ja jotka tuovat asiakkaille lisäarvoa. Suhtaudumme asiakkaidemme palautteeseen sekä reklamaatioihin vakavasti, sillä ne antavat meille tärkeää tietoa tuotteidemme ja palveluidemme kehittämiseen.

Anna palautetta ja vaikuta palveluihimme

Mikäli haluat antaa palautetta tai olet tyytymätön johonkin tuotteeseemme tai saamaasi palveluun, ota ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 020 198 5898. Kaupankäyntiin liittyvissä tapauksissa voit olla yhteydessä suoraan meklareihimme puh. 020 198 5898. Asiakaspalveluun tai meklareihimme saat yhteyden myös sisäänkirjautuneena palveluun viestikeskuksen kautta tai sähköpostitse asiakaspalvelu@nordnet.fi. Mikäli et ole tyytyväinen asiakaspalvelusta tai meklareiltamme saamaasi vastaukseen ja haluat esittää korvausvaatimuksen, sinulla on mahdollisuus tehdä asiasta reklamaatio. Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti ja siitä tulee käydä ilmi kaikki asiaan liittyvät yksityiskohdat ja taustatiedot, kuten päivämäärät, tapahtumat jne. Liitä mukaan myös asiakaspalvelun/meklarin kanssa käyty kirjeenvaihto sekä mahdollisesti vaatimasi vahingonkorvauksen määrä. Kirjalliset reklamaatiot tulee lähettää Nordnetiin viestikeskuksen kautta tai postimaksutta osoitteeseen: Nordnet Bank AB Suomen sivuliike, Reklamaatiot, Tunnus 5018590, 00003 VASTAUSLÄHETYS. Pyrimme vastaamaan palautteisiin ja reklamaatioihin nopeasti, viimeistään 14 pankkipäivän kuluessa. Mikäli asian käsittely vaatii enemmän aikaa, siitä ilmoitetaan asiakkaalle.

Neuvonta ja mahdollisuus saattaa asia ulkopuolisten käsiteltäväksi

Mikäli olet tyytymätön Nordnetin tekemään päätökseen, voit ottaa yhteyttä Vakuutus- ja rahoitusneuvontaanlinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan. Sinulla on myös mahdollisuus saattaa asia Arvopaperilautakunnanlinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan, Kuluttajariitalautakunnanlinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan tai yleisen tuomioistuimen käsiteltäväksi.

Voit tehdä valituksen myös EU:n verkkovälitteisen riidanratkaisusivuston kauttalinkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan. Tämä palvelu on hyödyllinen erityisesti sinulle, joka asut muussa EU-maassa kuin Suomessa.

Lisää aiheesta

Kehitysehdotukset ja reklamaatiot



Puh. 020 198 5898
Asiakaspalvelu ma–pe 9–18.30
Meklarit ma–pe 9–19

Alkuun

Rahoitusvälineiden arvo voi nousta tai laskea. On olemassa riski, ettet saa sijoittamiasi varoja takaisin. Historiallinen kehitys ei ole tae tulevasta tuotosta. Sinun tulee perehtyä rahastoesitteeseen ja avaintietoesitteeseen ennen kuin sijoitat rahastoihin. Rahastoesitteen saat rahastoyhtiöltä ja avaintietoesitteen löydät nordnet.fi-sivustolta rahaston yleiskatsaus -sivulta sekä toimeksiantosivulta.