Tervetuloa asiakaspalveluun

Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Jos et löydä etsimääsi, ota meihin yhteyttä.

020 198 5898 Asiakaspalvelu ma-pe 9.00-18.30 Meklarit ma-pe 9.00-19.00

Asiakaspalvelu / Kehitysehdotukset ja reklamaatiot

Kehitysehdotukset ja tuoteideat

Nordnetin tavoitteena on olla Pohjoismaiden johtava säästäjän ja sijoittajan pankki vuoteen 2018 mennessä. Kehitämme jatkuvasti uusia palveluita, ratkaisuja ja toimintatapoja yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.

Kehitystyö ei kuitenkaan onnistu yksin, vaan tarvitsemme siihen monipuolisesti palautetta ja mielipiteitä. Arvostamme antamaasi palautetta, koska se antaa meille mahdollisuuden tarkastella myös omaa toimintaamme kriittisesti ja monipuolisesti.

Voit lähettää meille kehitysehdotuksia, palautetta ja uusia ideoita viestikeskuksen kautta tai sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@nordnet.fi.

Lisää aiheesta

Kehitysehdotukset ja reklamaatiot



Puh. 020 198 5898
Asiakaspalvelu ma–pe 9–18.30
Meklarit ma–pe 9–19

Alkuun

Rahoitusvälineiden arvo voi nousta tai laskea. On olemassa riski, ettet saa sijoittamiasi varoja takaisin. Historiallinen kehitys ei ole tae tulevasta tuotosta. Sinun tulee perehtyä rahastoesitteeseen ja avaintietoesitteeseen ennen kuin sijoitat rahastoihin. Rahastoesitteen saat rahastoyhtiöltä ja avaintietoesitteen löydät nordnet.fi-sivustolta rahaston yleiskatsaus -sivulta sekä toimeksiantosivulta.